Skocz do zawartości

Borewicz

Weteran
  • Liczba zawartości

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Borewicz w dniu 3 Listopad

Użytkownicy przyznają Borewicz punkty reputacji!

Reputacja

1059 Excellent

O Borewicz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Możesz usunąć konto. Trzeba napisać mail na adres ochronadanych@rf4.pl z prośbą o usunięcie konta, z maila, na który jest zarejestrowane to konto. Pamiętaj, że jest to nieodwracalne, twoje konto w grze i na forum zostanie usunięte.
  2. @Pan Siwobrody zapomniałeś dopisać: "W wiadomości należy zamieścić, następujące dane: Zrzut ekranu największej ryby Nazwę mapy, na której ryba została złowiona Dokładne współrzędne Przynętę Nick z gry"
  3. Wyświetla Ci jakiś błąd? Sprawdź spójność plików gry oraz zrestartuj router. Jeśli problem dalej będzie występował, to w kliencie gry możesz wykonać diagnostykę i wynik wysłać na adres support@rf4.pl lub postępować zgodnie z poniższym poradnikiem :
  4. Przy wytworzeniu Stringera PVA nie wyświetla nadanej nazwy. PS. Pamiętam, że na początku lipca po wyjściu aktualizacji z Tunguzką był podobny problem z brakiem nazw w woreczkach PVA 😉
  5. Na tym laptopie są zainstalowane jakieś dodatkowe programy antywirusowe, firewall itp? Jeśli tak, to spróbuj wszystko wyłączyć. Jeśli jest tylko Windows Defender, to spróbuj wyłączyć go na chwile (np za pomocą aplikacji Defender Control) i spróbuj uruchomić grę.
  6. W pierwszej kolejności zrobiłbym restart routera. W kolejnym kroku sprawdziłbym, czy system ma zainstalowane wszystkie aktualizacje. Jeśli dalej będzie występował ten problem zapoznałbym się z poniższym poradnikiem:
  7. W opisie mąki kukurydzianej na końcu znajduj się: >.
  8. Możesz spróbować od zrestartowania routera. Jeśli nie pomoże, to rzuć okiem na poniższy poradnik:
  9. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: Otrzymany raport wraz z wymaganymi plikami wyślij na adres email: support@rf4.pl
  10. @piter-wedkarzw pierwszej kolejności sprawdź spójność plików gry. Następnie spróbowałbym w opcjach zmienić ustawienia grafiki na wysokie, średnie, niskie i zobaczyłbym, czy na wszystkich ustawieniach jest ten sam problem, czy ustępuje.
  11. @86walet za dużo trofek i dlatego 😉 A tak na poważnie, w pierwszym kroku sprawdź spójność plików w grze. Dodatkowo spróbowałbym zaktualizować sterowniki karty graficznej i zaktualizował system jeśli są jakieś łatki do instalacji. Jeśli nie pomoże, to zrób raport według poniższego linku i wyślij do chłopaków support@rf4.pl
  12. Podczas rejestracji na stronie otrzymuje maila z potwierdzeniem, gdzie jest podany nick. Niech spróbuje odnaleźć maila od noreply@rf4.pl Jeśli nie ma maila, to niech odczeka ten czas i spróbuje odzyskanie hasła. Prawdopodobnie wystarczy podać adres mailowy. Jeśli nie zna loginu, hasła i maila, to pytanie, czy konto należy do niego 😉
  13. Borewicz

    Team szuka nowych graczy

    Napisałeś w nieodpowiednim temacie. Tutaj "Team szuka nowych graczy". Powinieneś napisać w "Gracz szuka teamu" 😉 Powodzenia!
  14. Przed reinstalacją gry, wywaliłbym katalog "Russian Fishing 4" z dokumentów sprawdził spójność plików gry w kliencie RF4: Odpalił grę i sprawdził, czy jest poprawa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...