Skocz do zawartości

Pytania/Support - Problemy z grą


Rekomendowane odpowiedzi

Witaj @Soczek, możesz spróbować wstrzymać i wznowić pobieranie, być może poprawi to prędkość.Jeśli łatwiej będzie Ci pobrać plik osobno i wrzucić go do folderu "Update" w katalogu gry, to znajdziesz go tutaj: https://drive.google.com/file/d/1-OIKDUhzY9bCjlO3kJ9EMAqnccclwR-5/view?usp=sharing

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

 

Mam problem z klientem RF4, wszystko było w porządku do czasu zmiany laptopa na inny. Nowy sprzęt posiada win 10, pod czas instalacji instalka była po angielsku, ale po wybraniu regionu na PL, spolszczyło sie wszystko elegancko. Po pobraniu klienta RF4 i próbie zalogowania wyskakuje komunikat ze loguje sie z regionu EN, sugerując sie tym ustawiłem na nowo region Polska a w kliencie dalej jest angielski i nie ma możliwości zmiany na polski :| 

 

jest jakieś rozwiązanie tego, czy na stare lata musze sie uczyc jezyka :P

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, deff555PL napisał:

Witam, 

 

Mam problem z klientem RF4, wszystko było w porządku do czasu zmiany laptopa na inny. Nowy sprzęt posiada win 10, pod czas instalacji instalka była po angielsku, ale po wybraniu regionu na PL, spolszczyło sie wszystko elegancko. Po pobraniu klienta RF4 i próbie zalogowania wyskakuje komunikat ze loguje sie z regionu EN, sugerując sie tym ustawiłem na nowo region Polska a w kliencie dalej jest angielski i nie ma możliwości zmiany na polski 😐

 

jest jakieś rozwiązanie tego, czy na stare lata musze sie uczyc jezyka 😛

 

pozdrawiam

Witaj

Problem jest bo pobrałeś i zainstalowałeś ENG klienta gry.

Proszę pobrać i zainstalować polskiego klienta który znajdziesz tutaj https://rf4.pl/download/

W razie problemów prosze o kontakt na emial: support@rf4.pl

Pozdrawiam

Levo

 

  • Lubie to RF4PL 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Levo napisał:

Witaj

Problem jest bo pobrałeś i zainstalowałeś ENG klienta gry.

Proszę pobrać i zainstalować polskiego klienta który znajdziesz tutaj https://rf4.pl/download/

W razie problemów prosze o kontakt na emial: support@rf4.pl

Pozdrawiam

Levo

 

Przeinstalowałem, wszystko działa , dzięki wielkie za pomoc 

  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
6 minut temu, Blekitny_ napisał:

Witam,

Czy istnieje możliwość usunięcia konta lub zresetowanie postępów?

Witaj
Możesz usunąć konto, jeżeli jesteś na kliencie RF4. Proszę napisać e-mail na ochronadanych@rf4.pl z prośbą o usunięcie konta, z maila, na który jest zarejestrowane. Jest to nieodwracalne, twoje konto w grze i na forum zostanie usunięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry.

Zalogowałem się dzisiaj na konto i znikły mi wszystkie przynęty, które posiadałem nawet wczoraj. Na zdjęciu pokazuję co mi zostało. Jedynie makuch został, reszta dzisiaj zdobyta.

Edit: Kolega zwrócił uwagę, że to mogło być 2-3 dni temu, bo ostatnio głównie spiningowałem.

obraz.thumb.png.6c2ae87a55e7cbd40daf46a681b5bc3f.png

Edytowane przez gnolojad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam problem z klientem RF4 po sformatowaniu dysku gdy włączę grę gra działa normalnie ale po jakimś czasie wyskakuje ramka w której ładuje się bardzo szybko czerwony pasek(nie zdążyłem zauważyć co jest w tej ramce napisane) i wywala grę. Wszystkie sterownik mam zaktualizowane do najnowszych, przed formatem wszystko było w porządku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj @Uiisu,

Warto spróbować sprawdzić spójność plików w kliencie gry, jednak jeśli nie przyniesie to rezultatu. Tak jak napisał Borewicz wykonać raport według poradnika powyżej lub użyć diagnostyki w kliencie RF4, a otrzymany plik wysłać na adres support@rf4.pl

Pozdrawiam

  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć! Próbuję zainstalować grę od dwóch dni ale nic nie pomaga. Najpierw ściągnąłem ją przez Steam, ale po włączeniu gra się chwile ładuje i wyskakuje na sekundę błąd (zdjęcie) i gra się wyłącza. Na steam sprawdziłem zgodność plików i nic nie pomogło. Odinstalowałem i zainstalowałem jeszcze raz... Nic nie pomogło. Na grupie na FB ktoś polecił mi żebym ją pobrał przez rf4.pl. Tak zrobiłem - pobrałem i zainstalowałem i dalej jest ten sam problem. Macie pomysł co jest nie tak?

blad.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Po zainstalowaniu gry na nowym urządzeniu wyświetla mi się następujący komunikat:image.png.aa0b536f82b61cb2b6e92ba3c49e0bc1.png

Dzieje się tak mimo sprawdzenia spójności plików, reinstalacji, a nawet zmianie internetu. Próbowałem również wyłączyć zabezpieczenia typu firewall, jednak nic nie pomaga. Czy jest na to jakiś sposób?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Maateusz napisał:

urządzenie jest podłączone przez kabel czy drogą wifi ?

zazwyczaj kablem, natomiast w związku z wyżej wymienionym problemem łączyłem się również przez wifi, jednak nie miało to znaczenia, gdyż błąd pojawia się w obydwu przypadkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, jezeli masz jakies inne antyvirusy niz windows defender( gdzie juz dodales gre do firewalla) to je wyłącz. Domyślam się ze masz w domu router, a jezeli urządzeniem jest laptop to spróbuj włączyć główny wtyk internetowy(ktory jest podłączony do routera) do laptopa

  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...