Soczek Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Witam podczas aktualizacji rf4, pobiera mi sie ona 4kb/s pomimo tego, że internet mam dobry. Aktualizacje na steamie czy innych platformach przebiegają dobrze, tylko z rf4 cos jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 Witaj @Soczek, możesz spróbować wstrzymać i wznowić pobieranie, być może poprawi to prędkość.Jeśli łatwiej będzie Ci pobrać plik osobno i wrzucić go do folderu "Update" w katalogu gry, to znajdziesz go tutaj: https://drive.google.com/file/d/1-OIKDUhzY9bCjlO3kJ9EMAqnccclwR-5/view?usp=sharing Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deff555PL Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 Witam, Mam problem z klientem RF4, wszystko było w porządku do czasu zmiany laptopa na inny. Nowy sprzęt posiada win 10, pod czas instalacji instalka była po angielsku, ale po wybraniu regionu na PL, spolszczyło sie wszystko elegancko. Po pobraniu klienta RF4 i próbie zalogowania wyskakuje komunikat ze loguje sie z regionu EN, sugerując sie tym ustawiłem na nowo region Polska a w kliencie dalej jest angielski i nie ma możliwości zmiany na polski :| jest jakieś rozwiązanie tego, czy na stare lata musze sie uczyc jezyka :P pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levo Opublikowano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 3 minuty temu, deff555PL napisał: Witam, Mam problem z klientem RF4, wszystko było w porządku do czasu zmiany laptopa na inny. Nowy sprzęt posiada win 10, pod czas instalacji instalka była po angielsku, ale po wybraniu regionu na PL, spolszczyło sie wszystko elegancko. Po pobraniu klienta RF4 i próbie zalogowania wyskakuje komunikat ze loguje sie z regionu EN, sugerując sie tym ustawiłem na nowo region Polska a w kliencie dalej jest angielski i nie ma możliwości zmiany na polski 😐 jest jakieś rozwiązanie tego, czy na stare lata musze sie uczyc jezyka 😛 pozdrawiam Witaj Problem jest bo pobrałeś i zainstalowałeś ENG klienta gry. Proszę pobrać i zainstalować polskiego klienta który znajdziesz tutaj https://rf4.pl/download/ W razie problemów prosze o kontakt na emial: support@rf4.pl Pozdrawiam Levo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deff555PL Opublikowano 14 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2020 2 godziny temu, Levo napisał: Witaj Problem jest bo pobrałeś i zainstalowałeś ENG klienta gry. Proszę pobrać i zainstalować polskiego klienta który znajdziesz tutaj https://rf4.pl/download/ W razie problemów prosze o kontakt na emial: support@rf4.pl Pozdrawiam Levo Przeinstalowałem, wszystko działa , dzięki wielkie za pomoc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton91 Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 (edytowane) Witam serdecznie, od dłuższego czasu mam problem z ,,drganiem'' wędki i całego zestawu na luźnej lince. Jest jakiś sposób aby temu zaradzić ? https://imgur.com/4gJhDFN Edytowane 24 Września 2020 przez Lipton91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 Witaj @Lipton91, Dziękujemy za zgłoszenie, jest to znany błąd. Niestety nie mamy sprawdzonego rozwiązania. Możesz spróbować rozłożyć i złożyć zestaw, na którym się to dzieje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton91 Opublikowano 24 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2020 (edytowane) To się dzieje na każdym zestawie podczas luzu 😉 ..... A szczególnie jest upierdliwe na dryfie. Edytowane 24 Września 2020 przez Lipton91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blekitny_ Opublikowano 25 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 Witam, Czy istnieje możliwość usunięcia konta lub zresetowanie postępów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levo Opublikowano 25 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2020 6 minut temu, Blekitny_ napisał: Witam, Czy istnieje możliwość usunięcia konta lub zresetowanie postępów? Witaj Możesz usunąć konto, jeżeli jesteś na kliencie RF4. Proszę napisać e-mail na ochronadanych@rf4.pl z prośbą o usunięcie konta, z maila, na który jest zarejestrowane. Jest to nieodwracalne, twoje konto w grze i na forum zostanie usunięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnolojad Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 (edytowane) Dzień dobry. Zalogowałem się dzisiaj na konto i znikły mi wszystkie przynęty, które posiadałem nawet wczoraj. Na zdjęciu pokazuję co mi zostało. Jedynie makuch został, reszta dzisiaj zdobyta. Edit: Kolega zwrócił uwagę, że to mogło być 2-3 dni temu, bo ostatnio głównie spiningowałem. Edytowane 4 Października 2020 przez gnolojad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Witaj @gnolojad, Przynęty zostały wyrzucone 22/09/2020 o godzinie 20:17. Wszystkie w tym samym czasie, więc prawdopodobnie przypadkowo je zaznaczyłeś. Pozdrawiam 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gnolojad Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 3 godziny temu, Lepin napisał: Witaj @gnolojad, Przynęty zostały wyrzucone 22/09/2020 o godzinie 20:17. Wszystkie w tym samym czasie, więc prawdopodobnie przypadkowo je zaznaczyłeś. Pozdrawiam dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uiisu Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Witam, Mam problem z klientem RF4 po sformatowaniu dysku gdy włączę grę gra działa normalnie ale po jakimś czasie wyskakuje ramka w której ładuje się bardzo szybko czerwony pasek(nie zdążyłem zauważyć co jest w tej ramce napisane) i wywala grę. Wszystkie sterownik mam zaktualizowane do najnowszych, przed formatem wszystko było w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 8 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: Otrzymany raport wraz z wymaganymi plikami wyślij na adres email: support@rf4.pl 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 9 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2020 Witaj @Uiisu, Warto spróbować sprawdzić spójność plików w kliencie gry, jednak jeśli nie przyniesie to rezultatu. Tak jak napisał Borewicz wykonać raport według poradnika powyżej lub użyć diagnostyki w kliencie RF4, a otrzymany plik wysłać na adres support@rf4.pl Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gospo_Heavy83 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Cześć! Próbuję zainstalować grę od dwóch dni ale nic nie pomaga. Najpierw ściągnąłem ją przez Steam, ale po włączeniu gra się chwile ładuje i wyskakuje na sekundę błąd (zdjęcie) i gra się wyłącza. Na steam sprawdziłem zgodność plików i nic nie pomogło. Odinstalowałem i zainstalowałem jeszcze raz... Nic nie pomogło. Na grupie na FB ktoś polecił mi żebym ją pobrał przez rf4.pl. Tak zrobiłem - pobrałem i zainstalowałem i dalej jest ten sam problem. Macie pomysł co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Witaj @Gospo_Heavy83, W kliencie RF4 po kliknięciu koła zębatego w prawym górnym rogu wyświetlą się dwie opcje, "Diagnostyka" oraz "Sprawdzenie spójności plików". Proszę przeprowadzić diagnostykę, a otrzymane pliki wysłać na adres support@rf4.pl . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotationq Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Witam. Po zainstalowaniu gry na nowym urządzeniu wyświetla mi się następujący komunikat: Dzieje się tak mimo sprawdzenia spójności plików, reinstalacji, a nawet zmianie internetu. Próbowałem również wyłączyć zabezpieczenia typu firewall, jednak nic nie pomaga. Czy jest na to jakiś sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maateusz Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 urządzenie jest podłączone przez kabel czy drogą wifi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotationq Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 23 minuty temu, Maateusz napisał: urządzenie jest podłączone przez kabel czy drogą wifi ? zazwyczaj kablem, natomiast w związku z wyżej wymienionym problemem łączyłem się również przez wifi, jednak nie miało to znaczenia, gdyż błąd pojawia się w obydwu przypadkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maateusz Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 dosc ciekawe.. co to za urządzenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotationq Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 4 minuty temu, Maateusz napisał: dosc ciekawe.. co to za urządzenie ? Najzwyklejszy laptop 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maateusz Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 ok, jezeli masz jakies inne antyvirusy niz windows defender( gdzie juz dodales gre do firewalla) to je wyłącz. Domyślam się ze masz w domu router, a jezeli urządzeniem jest laptop to spróbuj włączyć główny wtyk internetowy(ktory jest podłączony do routera) do laptopa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 8 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 W pierwszej kolejności zrobiłbym restart routera. W kolejnym kroku sprawdziłbym, czy system ma zainstalowane wszystkie aktualizacje. Jeśli dalej będzie występował ten problem zapoznałbym się z poniższym poradnikiem: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się