Lepin Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Witaj @Bastic Kołowrotek został zniszczony podczas walki/brania ryby, ponieważ był najsłabszym ogniwem zestawu(biorąc pod uwagę zużycie) oraz pozycja hamulca była ustawiona na 30. Pamiętaj, by uniknąć takich sytuacji nigdy nie "zamykać" kołowrotków. Pozdrawiam Lepin 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastic Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Aha pewnie odłożyłem kij na zamkniętym hamulcu i przed relogiem nie zauwazylem ze jest juz popsute. Chodzi o Calibre HSV tak ? bo w ten dzień zespsułem też protona w ramach sprawdzenia 😜 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 @Bastic Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levo Opublikowano 10 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 W dniu 5.03.2020 o 19:10, ProjektXXXX napisał: Witam. Nie mogę stworzyć suchej mieszanki. Witaj Ten błąd został naprawiony w dzisiejszym patchu. Dziękujemy za raport. Levo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platynowy Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) Hej, koło godziny 13 wywaliło mnie z gry i miałem problem z zalogowaniem się , miałem kolo 20-30 ryb, zalogowałem się przed chwilą, a siatka pusta, kasy brak, ale exp został za te ryby? pva nie użyte , przynęty tez nie. proszę o pomoc w tej sprawie. Edytowane 13 Marca 2020 przez Platynowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levo Opublikowano 13 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 1 godzinę temu, Platynowy napisał: Hej, koło godziny 13 wywaliło mnie z gry i miałem problem z zalogowaniem się , miałem kolo 20-30 ryb, zalogowałem się przed chwilą, a siatka pusta, kasy brak, ale exp został za te ryby? pva nie użyte , przynęty tez nie. proszę o pomoc w tej sprawie. Witaj Niestety wystąpił problem z serwerem, nieliczni gracze mogli stracić ryby , które mieli w siatce. Jeżeli restart klienta nie pomógł, możliwe jest, że nie zostaną odzyskane. Przepraszamy za kłopot. Levo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platynowy Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) A nie no "spoko" .... jakiej ja się spodziewałem pomocy. Edytowane 13 Marca 2020 przez Platynowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Wszystko wyjaśnia poniższe zdjęcie. Nikt specjalnie tego nie robi. Gra jest ciągle rozwijana i poprawiana... @Levo napisał, co może pomóc i przeprosił, mimo że to nie jego wina... Życzę cierpliwości i powodzenia 😉 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskopl Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Mniej więcej od 3 dni mam problem z graniem. W najmniej spodziewanym momencie gra się zawiesza, na sekundę wyskakuje małe okienko na środku ekranu z logo gry, pod spodem jest jakiś tekst, którego nie zdążyłem przeczytać. Następnie gra się całkowicie wyłącza. Robi mi się tak za każdym razem kiedy włączę grę, czasem 2-3 razy w ciągu godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platynowy Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 11 godzin temu, Bor3wicz napisał: Wszystko wyjaśnia poniższe zdjęcie. Nikt specjalnie tego nie robi. Gra jest ciągle rozwijana i poprawiana... @Levo napisał, co może pomóc i przeprosił, mimo że to nie jego wina... Życzę cierpliwości i powodzenia 😉 Spoiler Co do zdjęcia to się zgadzam, więc napisałem " jakiej ja się spodziewałem pomocy", poza tym to nie oznacz że muszę być szczęśliwy z powodu straty ryb(głównie jesiotry), które były z 4-5h grania , a może muszę? Więc napisałem "A nie no "spoko" ...." Może to dla niektórych za mocne sformułowanie wyrażania niezadowolenia z tego faktu więc przepraszam. Nie mam pretensji do Levo i wiem że to nie jego wina, jeżeli Ci uraziłem to bardzo przepraszam, szukałem tylko pomocy(chyba dobry dział) . Jak bym nie był cierpliwy i wyrozumiały to bym tyle godzin nie spędził w tej grze 😉 Poza tym to nie miejsce na takie rozmowy tylko zgłaszanie błędów, nie róbmy tu sztucznego tłoku. Pozdrawiam i życzę cierpliwości oraz powodzenia w łapaniu dużych okazów no i bez straty siatek 😉 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Witaj @maskopl, w pierwszej kolejności wykonaj sprawdzenie plików gry w kliencie. Następnie aktualizacja sterowników graficznych. To okienko które opisałeś to najprawdopodobniej Unity_crash_handler który zbiera dane na temat błędu. Jeśli wyżej wymienione kroki nie przyniosą rezultatu, wykonaj proszę raport według tego poradnika: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/ Otrzymany raport wraz z opisem problemu wyślij na adres support@rf4.pl Pozdrawiam Lepin 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesio88 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Witam. Mam problem z dzwiękiem w grze a w zasadzie z jego brakiem, dzwięku nie ma nawet przy uruchamianiu gry i przy pierwszej animacji. Robiłem zgodność plików i przeinstalowałem grę i nie pomogło. Jakieś sugestie co to może być i jak to naprawić. Dodam że nie grałem z miesiąc i po aktualizacji z nową mapą wystąpił ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi87 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Co się dzieje, że nie można zalogować się na serwer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leonzaw22 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 (edytowane) Mam to samo od 15 minut "Ładowanie profilu" i stoi.... Ok już ruszyło Edytowane 15 Marca 2020 przez Leonzaw22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriankania90 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 ja się nadal nie mogę zalogować ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo12345 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Też nie mogę się zalogować 😞 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leonzaw22 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Znowu mnie wywaliło i nie może zalogować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Witajcie, Serwer już działa stabilnie. Dziękujemy za zgłoszenia. Witaj @gesio88 Proszę, upewnij się, że RF4 nie jest zmutowane w mikserze głośności, oraz czy dźwięk nie jest ustawiony na "0" w opcjach gry. Jeśli w opcjach wszytko wygląda dobrze, wykonaj proszę raport według tego poradnika : https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/ i wyślij na adres support@rf4.pl . Pozdrawiam Lepin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobo12345 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 (edytowane) U mnie dalej trwa ładowanie profilu i coś nie może załadować 😕 Edit: Dobra ruszyło 😄 Edytowane 15 Marca 2020 przez Bobo12345 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesio88 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Dzięki wielkie @Lepin pomogłeś. Czasem problem jest mniej skomplikowany niż się wydaje. 🙂 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskopl Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 W dniu 14.03.2020 o 11:46, Lepin napisał: Witaj @maskopl, w pierwszej kolejności wykonaj sprawdzenie plików gry w kliencie. Jak tego dokonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 @maskopl Należy kliknąć koło zębate w prawym górnym rogu, następnie "Sprawdzanie plików gry". 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwoPoundsFish Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Witam, zainstalowałem grę na laptopie, po próbie włączenia wyskakują takie błędy, usuwałem plik config, rozpakowywało jeszcze raz i wciąż jest to samo, w necie nie moglem znaleźć rozwiązania, czy ktoś może miał taki problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwoPoundsFish Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 dodam ze nie moge nawet odinstalować gry... wyskakuje ten sam błąd co na 2 screenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 21 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2020 Witaj @TwoPoundsFish, na początek spróbuj zainstalować VC++ 2015 z oficjalnej strony microsoftu(jeśli nie jest zainstalowane, a nawet jeśli jest, warto przeinstalować). Następnie restart komputera i sprawdzenie czy gra będzie działać. Jeśli problem dalej będzie występować, przeinstaluj grę całkowicie, usuwając ją poprzez funkcję "Dodaj lub usuń programy", następnie zrestartuj komputer. Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się