Skocz do zawartości

Zgłaszanie błędów w grze


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Odnośnie błędu "ryba uciekła"

Dziś zauważyłem takie objawy: j. Niedźwiedzie, zamiast karpia wziął mi mały karaś, gdy go przyholowałem na odległość ok 1m od brzegu (widzę go wyraźnie) nagle rybkę jakby "zabetonowało" w miejscu, wędka zachowuje się przez chwilę jak przy niesławnym błędzie "niewidoczny zaczep" i pstryk komunikat "ryba uciekła", a wędka zachowuje się tak jak po "zaczep puścił".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam nie jest to błąd jedynie przeoczenie faktu dokonanego. Po wybraniu ponownego biletu, napis '' wybierz następny bilet'' nie znika, nie wiadomo więc czasami czy gra zaakceptowała nasz wybór (troszkę mylące, wprawia w zakłopotanie).

Dziękuję, pozdrawiam 

rf4_4.0.12281_20190713_214015.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam taki problem i nie ma znaczenia na jakim protokole, na TCP wyjąłem rybę i nie ma jej w siatce, przełączyłem się na UDP efekt taki sam, sytuacja powtarza się od dwóch dni. Pojawia się kółeczko i cyk ponowne logowanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HellABG napisał:

Również mam taki problem i nie ma znaczenia na jakim protokole, na TCP wyjąłem rybę i nie ma jej w siatce, przełączyłem się na UDP efekt taki sam, sytuacja powtarza się od dwóch dni. Pojawia się kółeczko i cyk ponowne logowanie. 

Jeżeli na obu protokołach występują problemy, to mimo wszystko polecam TCP, który jest stabilniejszy.

Spróbuj również zastosować się do tego poradnika:

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witaj @serbix spróbuj usunąć pliki tymczasowe które znajdują się w  Appdata C:\Users%Nazwa_użytkownika%\AppData\LocalLow . Lub zastosuj się do tego poradnika :

Witaj @maskopl zastosuj się proszę do tego poradnika:

Otrzymany raport wraz z dokładnym opisem problemu wyślij na maila support@rf4.pl

Pozdrawiam

Lepin

  • Lubie to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HellABG napisał:

Witam

Przy próbie uruchomienia gry pojawia się komunikat. Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia. Nie mogę się zalogować. 

 

Godzinę temu, TitusChytrus napisał:

Mam tak samo jak ty.

 

Witajcie,

Wiemy o problemach z połączeniem, problem został zgłoszony i będzie naprawiony najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.

Levo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka nie działa, po wpisaniu hasła ciągle łączy i łączy, tylko ja tak mam czy jest tez ktoś jeszcze?

Aż w końcu wyskoczył komunikat, o którym już ktoś wspomniał.. :)
 Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia

Ps. dawno nie odpalałem gierki, ściągało się na początku więc wnioskuje, że była aktualizacja.
Pytanie brzmi, czy potraficie naprawiać wraz z aktualizacją, czy tylko psuć jak dotychczas? - Tak, to wredne z mojej strony, ale to nie pierwszy raz kiedy coś się psuje po aktualizacji :)
 

Edytowane przez Min de
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie po przejsciu na polski luncher byly spore ubytki w teksturach na mapach

NP krety strumyk kazda sciezka to byla czarna plama, plaza rowniez czarno brazowa

SScreena dam rano po pracy

rozwiazalo problem pobranie nowych sterow ale czasem blad powraca i jedyna opcja to restart gry

Dodatkowo zniknely wszystkie rzesy np na starym grodzie w tzw bucie nie ma doslownie nic jedynie lilie

SCreen rowniez rano

 

rf4_4.0.12281_20190723_012700.png

rf4_4.0.12281_20190723_012707.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj @john_wick_81, dziękujemy za zgłoszenie problemu oraz podanie rozwiązania. By w pełni rozwiązać problem z teksturami spróbuj przeinstalować grę. Sprawdź czy system Windows oraz inne sterowniki są aktualne za pomocą usługi Windows update.

Wykonaj proszę raport według tego poradnika, wyślij go wraz z opisem problemu na maila support@rf4.pl .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...