BiQeR Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Witam. Znalazłem mały błąd graficzny 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pluszakpl Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 moge zglsic blad z obsuga ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levo Opublikowano 14 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 4 godziny temu, pluszakpl napisał: moge zglsic blad z obsuga ? Witaj, Mozesz skontaktowac sie ze mna przez email admin@rf4.pl Levo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptah Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Odnośnie błędu "ryba uciekła" Dziś zauważyłem takie objawy: j. Niedźwiedzie, zamiast karpia wziął mi mały karaś, gdy go przyholowałem na odległość ok 1m od brzegu (widzę go wyraźnie) nagle rybkę jakby "zabetonowało" w miejscu, wędka zachowuje się przez chwilę jak przy niesławnym błędzie "niewidoczny zaczep" i pstryk komunikat "ryba uciekła", a wędka zachowuje się tak jak po "zaczep puścił". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 Witaj @Ptah Dziękujemy za zgłoszenie. Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giecek Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Problem z żywcem jest na haku a trzeba ponawiać zakładanie. Dziękuję i pozdrawiam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levo Opublikowano 12 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 11 godzin temu, giecek napisał: Problem z żywcem jest na haku a trzeba ponawiać zakładanie. Dziękuję i pozdrawiam Spoiler Witaj giecek, Dziękujemy za zgłoszenie Levo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giecek Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Witam nie jest to błąd jedynie przeoczenie faktu dokonanego. Po wybraniu ponownego biletu, napis '' wybierz następny bilet'' nie znika, nie wiadomo więc czasami czy gra zaakceptowała nasz wybór (troszkę mylące, wprawia w zakłopotanie). Dziękuję, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellABG Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Również mam taki problem i nie ma znaczenia na jakim protokole, na TCP wyjąłem rybę i nie ma jej w siatce, przełączyłem się na UDP efekt taki sam, sytuacja powtarza się od dwóch dni. Pojawia się kółeczko i cyk ponowne logowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejsioo Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Godzinę temu, HellABG napisał: Również mam taki problem i nie ma znaczenia na jakim protokole, na TCP wyjąłem rybę i nie ma jej w siatce, przełączyłem się na UDP efekt taki sam, sytuacja powtarza się od dwóch dni. Pojawia się kółeczko i cyk ponowne logowanie. Jeżeli na obu protokołach występują problemy, to mimo wszystko polecam TCP, który jest stabilniejszy. Spróbuj również zastosować się do tego poradnika: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellABG Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Wszystkie zastosowania zostały zrobione, sieć dział stabilnie, pingi ok wróciłem do TCP kolejna dobra ryba i kółeczko zakręciło się przez 3 minuty i powrót do logowania, ryby nie ma w siatce, są jakieś jeszcze pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 14 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 Witaj @HellABG zastosuj się proszę do tego poradnika. Otrzymany raport wraz z opisem problemu wyślij proszę na support@rf4.pl Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serbix Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 mam problem z aktualizacją ,klient został zaktualizowany pograłem ,chciałem włączyć grę i znowu pobiera i nie może się zaktualizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 Witaj @serbix spróbuj usunąć pliki tymczasowe które znajdują się w Appdata C:\Users%Nazwa_użytkownika%\AppData\LocalLow . Lub zastosuj się do tego poradnika : Witaj @maskopl zastosuj się proszę do tego poradnika: Otrzymany raport wraz z dokładnym opisem problemu wyślij na maila support@rf4.pl Pozdrawiam Lepin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serbix Opublikowano 23 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2019 reinstalacja gry pomogła sorki za zawracanie tyłka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellABG Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Witam Przy próbie uruchomienia gry pojawia się komunikat. Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia. Nie mogę się zalogować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TitusChytrus Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Mam tak samo jak ty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levo Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 1 godzinę temu, HellABG napisał: Witam Przy próbie uruchomienia gry pojawia się komunikat. Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia. Nie mogę się zalogować. Godzinę temu, TitusChytrus napisał: Mam tak samo jak ty. Witajcie, Wiemy o problemach z połączeniem, problem został zgłoszony i będzie naprawiony najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za niedogodności. Levo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Min de Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) Gierka nie działa, po wpisaniu hasła ciągle łączy i łączy, tylko ja tak mam czy jest tez ktoś jeszcze? Aż w końcu wyskoczył komunikat, o którym już ktoś wspomniał.. :) Nie można nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia Ps. dawno nie odpalałem gierki, ściągało się na początku więc wnioskuje, że była aktualizacja. Pytanie brzmi, czy potraficie naprawiać wraz z aktualizacją, czy tylko psuć jak dotychczas? - Tak, to wredne z mojej strony, ale to nie pierwszy raz kiedy coś się psuje po aktualizacji :) Edytowane 24 Lipca 2019 przez Min de Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Witaj @Min de, wiemy o problemach z logowaniem, problem został zgłoszony i będzie naprawiony najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellABG Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Klikaj cały czas logowanie mnie puściło za 10 razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TitusChytrus Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 🤣 Na chwilę obecną najlepsza aktualizacja. Nie mam żadnych problemów z grą, bo nie mogę jej odpalić 😄 Taka heheszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sank51 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 i nie tylko ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_wick_81 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2019 U mnie po przejsciu na polski luncher byly spore ubytki w teksturach na mapach NP krety strumyk kazda sciezka to byla czarna plama, plaza rowniez czarno brazowa SScreena dam rano po pracy rozwiazalo problem pobranie nowych sterow ale czasem blad powraca i jedyna opcja to restart gry Dodatkowo zniknely wszystkie rzesy np na starym grodzie w tzw bucie nie ma doslownie nic jedynie lilie SCreen rowniez rano Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Witaj @john_wick_81, dziękujemy za zgłoszenie problemu oraz podanie rozwiązania. By w pełni rozwiązać problem z teksturami spróbuj przeinstalować grę. Sprawdź czy system Windows oraz inne sterowniki są aktualne za pomocą usługi Windows update. Wykonaj proszę raport według tego poradnika, wyślij go wraz z opisem problemu na maila support@rf4.pl . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się