Skocz do zawartości
Levo

Pytania/Support - Problemy z połączeniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jest to temat w którym możecie zadawać pytania i prosić o pomoc w sprawach technicznych związanych z problemami z połączeniem.

Raport jest potrzebny tylko w przypadku innych problemów, takich jak: Gra się nie uruchamia, awarie, problemy z grafiką i tym podobne.
Rozłączenia i przekroczenie czasu oczekiwania są teraz kierowane przez grę bezpośrednio do programistów, bez konieczności przesyłania raportu.
Aby zasygnalizować wystąpienie rozłączeń lub innych problemów z połączeniem proszę opisać problem w tym temacie.

Pozdrawiamy

Zespół RF4PL

  • Lubie to RF4PL 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po aktualizacji - problem wciąż istnieje 😞 Szkoda gadać... żałuję, że kupiłem premium bo nie da się porządnie pograć.

err.jpg

  • Lubie to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cos się dzieje zlego, do tej pory magiczne koleczko mnie omijalo ale dziś się zaczelo…  zarówno na jednej jak i na drugiej sieci pojawia się koleczko po złowieniu ryby ( do tej pory 2 x  w ciągu powiedzmy godziny )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, DRAGON krakow PL napisał:

cos się dzieje zlego, do tej pory magiczne koleczko mnie omijalo ale dziś się zaczelo…  zarówno na jednej jak i na drugiej sieci pojawia się koleczko po złowieniu ryby ( do tej pory 2 x  w ciągu powiedzmy godziny )

 

rf4_4.0.12494_20190724_210712.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj @DRAGON krakow PL ,dziękujemy za zgłoszenie problemu. Wiemy, że po ostatniej aktualizacji niektórzy gracze mają problemy z połączeniem, które wcześniej nie miały miejsca. Sprawdzamy co się dzieje i mamy nadzieję, że jak najszybciej wszystko wróci do normy. Możliwe że ryba pojawi się w siatce po jakimś czasie lub resecie gry.

Pozdrawiam

Lepin

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaraz zobaczę ( relog )  moglem lowic po tym jak koleczko zniknelo ale to takie lowienie offline ( brak czatu,mozliwosci przejścia ni inna mapy ito ) az dziwne ze nie wywalilo

 

  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomimo usilnych prób złowienia czegokolwiek nadal co parę ryb wyskakuje magiczne kółko z napisem proszę czekać. Jeżeli po jutrzejszej inspekcji problem będzie nadal występować to tylko pokaże jaki jest poziom tych deweloperów jak prostego protokołu sieciowego przez ponad tydzień nie potrafią rozwiązać. Pewnie jakby coś z premium się zepsuło albo z goldem to w parę godzin by był fix gotowy, bo to najważniejsze. 

  • Lubie to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Yares jutro wychodzi nowa łatka, miejmy nadzieje że to poprawi wasze problemy z połączeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Gr00mpy napisał:

@Yares jutro wychodzi nowa łatka, miejmy nadzieje że to poprawi wasze problemy z połączeniem.

obys miał racje bo odkad gram tyle razy mnie nie wywalilo co po ostatniej latce 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Yares napisał:

Pomimo usilnych prób złowienia czegokolwiek nadal co parę ryb wyskakuje magiczne kółko z napisem proszę czekać. Jeżeli po jutrzejszej inspekcji problem będzie nadal występować to tylko pokaże jaki jest poziom tych deweloperów jak prostego protokołu sieciowego przez ponad tydzień nie potrafią rozwiązać. Pewnie jakby coś z premium się zepsuło albo z goldem to w parę godzin by był fix gotowy, bo to najważniejsze. 

ale to nie zawsze jest tak jak by się wydawalo ….  troszeczkę luzu 🙂 mnie tez wywala a nie mam jakos pretesji do nikogo po prostu tak bywa i trzeba się uzbroić w cierpliwość...uszy do góry 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Yares napisał:

Pomimo usilnych prób złowienia czegokolwiek nadal co parę ryb wyskakuje magiczne kółko z napisem proszę czekać. Jeżeli po jutrzejszej inspekcji problem będzie nadal występować to tylko pokaże jaki jest poziom tych deweloperów jak prostego protokołu sieciowego przez ponad tydzień nie potrafią rozwiązać. Pewnie jakby coś z premium się zepsuło albo z goldem to w parę godzin by był fix gotowy, bo to najważniejsze. 

Witaj

Jak pisaliśmy w ogłoszeniach, jest nam przykro że część graczy ma problemy z połączeniem z serwerem. Deweloperzy pracują nad tym aby je wyeliminować, tydzień temu była latka, jutro jest kolejna, jeśli to nie naprawi sytuacji będą szukać dalej wyjścia z tej sytuacji. Mogę Ciebie i innych zapewnić że nie jest to problem który można rozwiązać ot tak. Niestety nie, ale robią co mogą i na pewno będzie to naprawione. Prosimy o cierpliwość.

Pozdrawiam

Levo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, DRAGON krakow PL napisał:

troszeczkę luzu 🙂 mnie tez wywala a nie mam jakos pretesji do nikogo po prostu tak bywa i trzeba się uzbroić w cierpliwość...uszy do góry 🙂

Tak wiem i czekam cierpliwe przy okazji dzieląc się spostrzeżeniami na forum 🙂 Jestem tylko bardzo ciekawy czy będą jakieś rekompensaty za te problemy, bo sporo ludzi gra z premką i sporo ludzi traci cenne dudki przez to. Bo każdy problem można wcześniej czy później rozwiązać (no prawie każdy) ale to jak deweloper zareaguje po takich problemach i jak zrekompensuje graczom takie problemy dopiero pokazuje jego poziom. Oczywiście im jak najbardziej kibicuje żeby jak najszybciej problem rozwiązali bo sam chciałbym w końcu coś połowić w wolnych chwilach 🙂 

  • Lubie to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logując się do lanczera  Polskiego nie mogę wejść do gry bo staje na ładowaniu profila,a chciałbym wziąć udział w zawodach

sprawa nieaktualna po kwadransie poszło

Edytowane przez serbix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie teraz jest właśnie "ładowanie profilu". Sebix, samo poszło czy coś robiłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, maskopl napisał:

U mnie teraz jest właśnie "ładowanie profilu". Sebix, samo poszło czy coś robiłeś?

 

8 minut temu, Domanos napisał:

Hej. u mnie to samo "Ładowanie profilu..." 

Witajcie,

Wiemy o problemie, jest on zgłoszony i czekamy na naprawę. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj od rana mam ogromny problem z gra wciąż się ścina ale działała do 16:00 niestety już nie działa po wpisaniu hasła pokazuje mi ----Ładowanie profilu ---i nic nie pomaga , jeśli nadal będzie się powtarzać to raczej ludzie odejdą od gry 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, vaflo9 napisał:

to raczej ludzie odejdą od gry 

Ja już odszedłem.... wrócę jak naprawią :classic_smile:

  • Lubie to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16:30 pierwsze logowanie o 18:30 w końcu się udało, ale jak już byłem nie mogłem nic modyfikować w ustawieniu wędki a na czacie pisałem do nikogo. Można było grać offline. 

Dziękuje dobranoc. 

  • Sad 1
  • Lubie to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś ponowna próba mówię obadam czy coś się poprawiło a tu to samo i nawet forum przycina może mam za słaby internet

test internetuk01.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...