Skocz do zawartości

Pytania/Support - Problemy z połączeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jest to temat w którym możecie zadawać pytania i prosić o pomoc w sprawach technicznych związanych z problemami z połączeniem.

Raport jest potrzebny tylko w przypadku innych problemów, takich jak: Gra się nie uruchamia, awarie, problemy z grafiką i tym podobne.
Rozłączenia i przekroczenie czasu oczekiwania są teraz kierowane przez grę bezpośrednio do programistów, bez konieczności przesyłania raportu.
Aby zasygnalizować wystąpienie rozłączeń lub innych problemów z połączeniem proszę opisać problem w tym temacie.

Pozdrawiamy

Zespół RF4PL

  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Levo zmienił(a) tytuł na Pytania/Support - Problemy z połączeniem
  • Levo przypiął/eła ten temat
  • 1 miesiąc temu...

Witaj @DRAGON krakow PL ,dziękujemy za zgłoszenie problemu. Wiemy, że po ostatniej aktualizacji niektórzy gracze mają problemy z połączeniem, które wcześniej nie miały miejsca. Sprawdzamy co się dzieje i mamy nadzieję, że jak najszybciej wszystko wróci do normy. Możliwe że ryba pojawi się w siatce po jakimś czasie lub resecie gry.

Pozdrawiam

Lepin

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomimo usilnych prób złowienia czegokolwiek nadal co parę ryb wyskakuje magiczne kółko z napisem proszę czekać. Jeżeli po jutrzejszej inspekcji problem będzie nadal występować to tylko pokaże jaki jest poziom tych deweloperów jak prostego protokołu sieciowego przez ponad tydzień nie potrafią rozwiązać. Pewnie jakby coś z premium się zepsuło albo z goldem to w parę godzin by był fix gotowy, bo to najważniejsze. 

  • Lubie to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Yares napisał:

Pomimo usilnych prób złowienia czegokolwiek nadal co parę ryb wyskakuje magiczne kółko z napisem proszę czekać. Jeżeli po jutrzejszej inspekcji problem będzie nadal występować to tylko pokaże jaki jest poziom tych deweloperów jak prostego protokołu sieciowego przez ponad tydzień nie potrafią rozwiązać. Pewnie jakby coś z premium się zepsuło albo z goldem to w parę godzin by był fix gotowy, bo to najważniejsze. 

ale to nie zawsze jest tak jak by się wydawalo ….  troszeczkę luzu 🙂 mnie tez wywala a nie mam jakos pretesji do nikogo po prostu tak bywa i trzeba się uzbroić w cierpliwość...uszy do góry 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Yares napisał:

Pomimo usilnych prób złowienia czegokolwiek nadal co parę ryb wyskakuje magiczne kółko z napisem proszę czekać. Jeżeli po jutrzejszej inspekcji problem będzie nadal występować to tylko pokaże jaki jest poziom tych deweloperów jak prostego protokołu sieciowego przez ponad tydzień nie potrafią rozwiązać. Pewnie jakby coś z premium się zepsuło albo z goldem to w parę godzin by był fix gotowy, bo to najważniejsze. 

Witaj

Jak pisaliśmy w ogłoszeniach, jest nam przykro że część graczy ma problemy z połączeniem z serwerem. Deweloperzy pracują nad tym aby je wyeliminować, tydzień temu była latka, jutro jest kolejna, jeśli to nie naprawi sytuacji będą szukać dalej wyjścia z tej sytuacji. Mogę Ciebie i innych zapewnić że nie jest to problem który można rozwiązać ot tak. Niestety nie, ale robią co mogą i na pewno będzie to naprawione. Prosimy o cierpliwość.

Pozdrawiam

Levo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, DRAGON krakow PL napisał:

troszeczkę luzu 🙂 mnie tez wywala a nie mam jakos pretesji do nikogo po prostu tak bywa i trzeba się uzbroić w cierpliwość...uszy do góry 🙂

Tak wiem i czekam cierpliwe przy okazji dzieląc się spostrzeżeniami na forum 🙂 Jestem tylko bardzo ciekawy czy będą jakieś rekompensaty za te problemy, bo sporo ludzi gra z premką i sporo ludzi traci cenne dudki przez to. Bo każdy problem można wcześniej czy później rozwiązać (no prawie każdy) ale to jak deweloper zareaguje po takich problemach i jak zrekompensuje graczom takie problemy dopiero pokazuje jego poziom. Oczywiście im jak najbardziej kibicuje żeby jak najszybciej problem rozwiązali bo sam chciałbym w końcu coś połowić w wolnych chwilach 🙂 

  • Lubie to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, maskopl napisał:

U mnie teraz jest właśnie "ładowanie profilu". Sebix, samo poszło czy coś robiłeś?

 

8 minut temu, Domanos napisał:

Hej. u mnie to samo "Ładowanie profilu..." 

Witajcie,

Wiemy o problemie, jest on zgłoszony i czekamy na naprawę. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj od rana mam ogromny problem z gra wciąż się ścina ale działała do 16:00 niestety już nie działa po wpisaniu hasła pokazuje mi ----Ładowanie profilu ---i nic nie pomaga , jeśli nadal będzie się powtarzać to raczej ludzie odejdą od gry 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...