Skocz do zawartości

Pytania/Support - Problemy z połączeniem


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Nie moge zalogowac sie do gry, sciagalem rybe i wyskoczylo kółeczko prosze czekac.  Wbiłem lvl i nawet sie nie nacieszylem nowa mapa. Komunikat teraz serwer nie odpowiada. image.thumb.png.f39f7e06d9eca1762acb5834d916fbbd.png

Edytowane przez Devil Rokita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, od wczoraj ma problem z grą, najpierw na czacie zaczęły zmieniać się nazwy graczy na cyfry np. <1252553> wyłączyłem grę żeby sprawdzić czy to naprawi ten problem ale próbując uruchomić grę w launcherze wyskakuje taki komunikat, internet działa jak należy a u dostawcy nie ma żadnych problemów. Próbowałem rozwiązanie z poradnika który jest na forum jak i reinstal launchera nic nie pomogło

rf (2).png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj @Oskar4358,

 

Spróbuj usunąć plik RF4Launcher.conf oraz ostatni(najnowszy) plik z folderu Updates, który znajduje się w folderze gry. Następnie uruchom RF4Launcher.exe.

Czy na komputerze znajduje się jakiś program antywirusowy/IS/Firewall, który mógłby blokować połączenie?

Próbowałeś połączyć się za pomocą innej sieci?

Jeśli problem będzie dalej występował, proszę przeprowadzić diagnostykę w kliencie, otrzymany plik wraz z opisem problemu proszę przesłać na support@rf4.pl

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Lepin napisał:

Witaj @Oskar4358,

 

Spróbuj usunąć plik RF4Launcher.conf oraz ostatni(najnowszy) plik z folderu Updates, który znajduje się w folderze gry. Następnie uruchom RF4Launcher.exe.

Czy na komputerze znajduje się jakiś program antywirusowy/IS/Firewall, który mógłby blokować połączenie?

Próbowałeś połączyć się za pomocą innej sieci?

Jeśli problem będzie dalej występował, proszę przeprowadzić diagnostykę w kliencie, otrzymany plik wraz z opisem problemu proszę przesłać na support@rf4.pl

Pozdrawiam

 

Usunięcie plików nie pomogło,

Jest antywirus ale przy wyłączonym jak i przy odinstalowanym dalej to samo,

Nie, mam możliwość tylko ze swoją po kablu LAN

Nie mam możliwości zrobić diagnostyki ponieważ komunikat blokuję ikonę zębatki w prawym górnym rogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Oskar4358 napisał:

Usunięcie plików nie pomogło,

Jest antywirus ale przy wyłączonym jak i przy odinstalowanym dalej to samo,

Nie, mam możliwość tylko ze swoją po kablu LAN

Nie mam możliwości zrobić diagnostyki ponieważ komunikat blokuję ikonę zębatki w prawym górnym rogu.

Być może uda ci się przeprowadzić/uruchomić tethering poprzez USB.

Spróbuj usunąć pliki RF4 z "AppData". W "Roaming" -> "RussianFishingLLC", w LocalLow\Russian Fishing LLC\Russian Fishing 4 mogą znajdować się pliki tekstowe, takie jak Player.log/NetLog_****. Jeśli tam są, prześlij je na support@rf4.pl. W Local\RF4Launcher usuń folder "cache".

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Borewicz Restartowałem, nic ostatnio nie pobierałem

po kolejnej rozmowie z dostawcą internetu (cała reszta gier i launcherów przestała działać z bardzo podobnym błędem) wychodzi na to że to może być ich wina ale nie są tego pewni

więc na razie uważam temat za zamknięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lowca1 napisał:

Witam mam taki problem ,że po odpaleniu gry od razu wyrzuca mnie z serwera i pojawia się taki dymek ja na fotce .

-reinstalka gry nic nie pomogła ..

Z góry dziękuje za pomoc w tej sprawie 

Zrzut ekranu (110).png

Na początek zrób sobie spójność plików, być może został uszkodzony jakiś plik. Ta werefikacja nie trwa długo a czasami pomaga. Pierwszy raz pojawił się ten problem u ciebie. Do tej pory było ok. Czy jak to wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...