Skocz do zawartości
Levo

Pytania/Support - Problemy z połączeniem

Rekomendowane odpowiedzi

Spróbuje sprawdzić spójność plików gry, restart routera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BorewiczSprawdzalem wielokrotnie.Restart routera tez robilem i nie pomoglo.Przedwczoraj przeciez gralem normalnie.

Wyslalem do supportu ticket z plikiem diagnostycznym i czekam na odpowiedz.

  • Lubie to RF4PL 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam ten sam problem jak koledzy wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, wiemy o problemie z serwerem, problem został zgłoszony i będzie naprawiony najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość oraz przepraszamy za niedogodności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .... od kilku godzin nie mogę połączyć się z serwerem gry ... i piękne 3 okazy stracą ważność 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nie moge zalogowac sie do gry, sciagalem rybe i wyskoczylo kółeczko prosze czekac.  Wbiłem lvl i nawet sie nie nacieszylem nowa mapa. Komunikat teraz serwer nie odpowiada. image.thumb.png.f39f7e06d9eca1762acb5834d916fbbd.png

Edytowane przez Devil Rokita

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj @Devil Rokita,

Dziękujemy za zgłoszenie, czy problem dalej występuje?

Pozdrawiam

  • Lubie to RF4PL 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, jest problem z połączeniem do serwera po wpisania pass i loginu nie można wejść do gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Elunia jest napisane ładowanie profilu? Bo mam tak samo... trzeba czekac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Wiemy o problemie z połączeniem, postaramy się rozwiązać go jak najszybciej.

Dziękujemy za zgłoszenia.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie również problem z zalogowaniem się, po wpisaniu danych logowania staje na "ładowaniu profilu.."

 

Bez tytułu.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, FishermanBart napisał:

Witam, u mnie również problem z zalogowaniem się, po wpisaniu danych logowania staje na "ładowaniu profilu.."

 

Bez tytułu.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od wczoraj ma problem z grą, najpierw na czacie zaczęły zmieniać się nazwy graczy na cyfry np. <1252553> wyłączyłem grę żeby sprawdzić czy to naprawi ten problem ale próbując uruchomić grę w launcherze wyskakuje taki komunikat, internet działa jak należy a u dostawcy nie ma żadnych problemów. Próbowałem rozwiązanie z poradnika który jest na forum jak i reinstal launchera nic nie pomogło

rf (2).png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj @Oskar4358,

 

Spróbuj usunąć plik RF4Launcher.conf oraz ostatni(najnowszy) plik z folderu Updates, który znajduje się w folderze gry. Następnie uruchom RF4Launcher.exe.

Czy na komputerze znajduje się jakiś program antywirusowy/IS/Firewall, który mógłby blokować połączenie?

Próbowałeś połączyć się za pomocą innej sieci?

Jeśli problem będzie dalej występował, proszę przeprowadzić diagnostykę w kliencie, otrzymany plik wraz z opisem problemu proszę przesłać na support@rf4.pl

Pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, Lepin napisał:

Witaj @Oskar4358,

 

Spróbuj usunąć plik RF4Launcher.conf oraz ostatni(najnowszy) plik z folderu Updates, który znajduje się w folderze gry. Następnie uruchom RF4Launcher.exe.

Czy na komputerze znajduje się jakiś program antywirusowy/IS/Firewall, który mógłby blokować połączenie?

Próbowałeś połączyć się za pomocą innej sieci?

Jeśli problem będzie dalej występował, proszę przeprowadzić diagnostykę w kliencie, otrzymany plik wraz z opisem problemu proszę przesłać na support@rf4.pl

Pozdrawiam

 

Usunięcie plików nie pomogło,

Jest antywirus ale przy wyłączonym jak i przy odinstalowanym dalej to samo,

Nie, mam możliwość tylko ze swoją po kablu LAN

Nie mam możliwości zrobić diagnostyki ponieważ komunikat blokuję ikonę zębatki w prawym górnym rogu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Oskar4358 napisał:

Usunięcie plików nie pomogło,

Jest antywirus ale przy wyłączonym jak i przy odinstalowanym dalej to samo,

Nie, mam możliwość tylko ze swoją po kablu LAN

Nie mam możliwości zrobić diagnostyki ponieważ komunikat blokuję ikonę zębatki w prawym górnym rogu.

Być może uda ci się przeprowadzić/uruchomić tethering poprzez USB.

Spróbuj usunąć pliki RF4 z "AppData". W "Roaming" -> "RussianFishingLLC", w LocalLow\Russian Fishing LLC\Russian Fishing 4 mogą znajdować się pliki tekstowe, takie jak Player.log/NetLog_****. Jeśli tam są, prześlij je na support@rf4.pl. W Local\RF4Launcher usuń folder "cache".

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Oskar4358 Restartowałeś router? Jeśli nie, to od tego zacznij.
Instalowałeś ostatnio jakiś program?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Borewicz Restartowałem, nic ostatnio nie pobierałem

po kolejnej rozmowie z dostawcą internetu (cała reszta gier i launcherów przestała działać z bardzo podobnym błędem) wychodzi na to że to może być ich wina ale nie są tego pewni

więc na razie uważam temat za zamknięty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem ,że po odpaleniu gry od razu wyrzuca mnie z serwera i pojawia się taki dymek ja na fotce .

-reinstalka gry nic nie pomogła ..

Z góry dziękuje za pomoc w tej sprawie 

Zrzut ekranu (110).png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, lowca1 napisał:

Witam mam taki problem ,że po odpaleniu gry od razu wyrzuca mnie z serwera i pojawia się taki dymek ja na fotce .

-reinstalka gry nic nie pomogła ..

Z góry dziękuje za pomoc w tej sprawie 

Zrzut ekranu (110).png

Na początek zrób sobie spójność plików, być może został uszkodzony jakiś plik. Ta werefikacja nie trwa długo a czasami pomaga. Pierwszy raz pojawił się ten problem u ciebie. Do tej pory było ok. Czy jak to wyglądało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@lowca1 Jeśli reinstalacja nie pomogła, to wykonaj diagnostykę i wyślij raport.
W kliencie gry klikasz "koło zębate" 1 na rysunku i wybierasz "Diagnostyka" 2 :

Spoiler

diagnostyka.thumb.png.9e1e1b84b2dbad7578be527d7fdecf23.png

Raport wyślij na adres: support@rf4.pl

Edytowane przez Borewicz
Dopisanie maila
  • Lubie to RF4PL 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje podpowiedzi już jest wszystko dobrze ...wystarczyło zrestartować router ..

Także sprawę uważam  za zakończoną ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...