Skocz do zawartości
Levo

Pytania/Support - Problemy z połączeniem

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy gracze,
Jak być może niektórzy z Was już dziś zauważyli, mieliśmy problem z połączeniem z serwerem. Serwer jest teraz ponownie włączony, ale niektórzy z graczy stracili swoje ryby z siatki. Jest nam naprawdę przykro, ale nic nie możemy na to poradzić. Proszę przyjąć nasze przeprosiny.
Levo

  • Lubie to RF4PL 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba znowu coś siadło ...

 

@to chyba z mojej strony było ;)

 

błąd.png

Edytowane przez Lipton91
  • Lubie to RF4PL 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PsychoAktiv

Witam, podczas łowienia gdzie holowałem już z godzinę rybę, nagle mnie wywaliło. Nie mogłem wejść, dalej teraz też nie mogę. Gram na steam, sprawdziłem na polskim kliencie drugie konto normalnie działa. Help Me ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj @PsychoAktiv,

Jedyne co mogę polecić na steam to:

Sprawdzenie spójności plików gry.

Restart routera.

Próba połączenia za pomocą innego łącza internetowego.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PsychoAktiv
11 minut temu, Lepin napisał:

Witaj @PsychoAktiv,

Jedyne co mogę polecić na steam to:

Sprawdzenie spójności plików gry.

Restart routera.

Próba połączenia za pomocą innego łącza internetowego.

Pozdrawiam

Okeeej to zaczynam zabawę z resetowaniem wszystkiego szkoda tylko rybki, którą już widziałem i tego czasu na hol.. Ale to juz nie wróci został tylko screen ;/

Niestety, nic z tego nie pomogło..;/

Edytowane przez PsychoAktiv

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powyższe kółeczko zaczęło mi się pojawiać po najnowszym patchu oraz jeszcze wywala mnie z serwera. Mowa tutaj o koncie na steamie...

Bez tytułu.png

Bez tytułu2.png

Edytowane przez borsuklom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@borsuklom

Witaj

Prosze sprawdzić to:

- Sprawdzenie spójności plików gry.

- Restart routera.

Pozdrawiam

Levo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Platynowy napisał:

Próbowałem ponownie wiele razy ale nic się nie zmienia.

 

rf4.thumb.jpg.aa6052e10cd910b6aea5f993e0704408.jpg

Mam ten sam problem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 5 minutach prób udało się jest możliwość że restart routera pomógł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, AneksQQ napisał:

Po 5 minutach prób udało się jest możliwość że restart routera pomógł

siemka

 

wczoraj mialem podobna sytuacje  , rozlaczenie u mnie  nastapilo kiedy bieglem i w miedzy czasie chcialem sie napic herbaty ( w grze 🙂 ) 

 moze powodem bylo ze probowalem wykonac za duzo czynnosci za jednym razem albo poprostu rozlaczylo mi neta na chwile  , nie mam pojecia    .  po 5 min. normalnie moglem  sie ponownie zalogowac 

 

pozdro

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak połączenie z serwerem gry, Steam.
Coś się dzieje? Wyrzuciło mnie z gry i od tamtej pory taki komunikat.

Rozwiązane: Zaczęło działać.

Edytowane przez laki992
Działa
  • Lubie to RF4PL 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1 minutę temu, gonzo999 napisał:

 

Spoiler

rf.thumb.png.aeeb23a54845d364432187346390983f.png

 

i tak od 18:20 

Witaj,wiemy o problemie z serwerem, problem został zgłoszony i będzie naprawiony najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość oraz przepraszamy za niedogodności.

Levo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Levo napisał:

 

Witaj,wiemy o problemie z serwerem, problem został zgłoszony i będzie naprawiony najszybciej jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość oraz przepraszamy za niedogodności.

Levo

dalej to samo co sie dzieje ? mam premke chce pograć a nie czekać!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, deff555PL napisał:

Witam, wyszedłem z gry wróciłem po 10 min i kłopot...od 30 min to samo

Spoiler

Zrzut ekranu 2020-09-11 214423.jpg

 

Witaj

Nadal występują problemy z serwerem, staramy się usunąć je jak najszybciej. Dziękujemy za cierpliwość oraz przepraszamy za niedogodności.

Levo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od rana mam problem z połączeniem się z serwerem gry. Sprawdziłem spójność plików na steam, oraz usunąłem grę i zainstalowałem ponownie, niestety nic nie pomoga.

Zna ktoś jakieś rozwiązanie? 

Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować od zrestartowania routera.
Jeśli nie pomoże, to rzuć okiem na poniższy poradnik:

 

  • Lubie to RF4PL 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyświetla Ci jakiś błąd?
Sprawdź spójność plików gry oraz zrestartuj router.
Jeśli problem dalej będzie występował, to w kliencie gry możesz wykonać diagnostykę i wynik wysłać na adres support@rf4.pl
lub postępować zgodnie z poniższym poradnikiem :

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość DJ.PI.PL.

hejka

czy nadal trwa restart serwera?

nie potrafie odpalic gry☹️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, DJ.PI.PL. napisał:

hejka

czy nadal trwa restart serwera?

nie potrafie odpalic gry☹️

Niestety, mamy bardzo ograniczony wpływ na stabilność połączenia poprzez Steam. Zapraszamy wszystkich do przeniesienia się na wersję samodzielną, która cechuje się lepszą stabilnością.
Poradnik, jak przenieść się do wersji samodzielnej znajduje się tutaj:

Levo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...