Skocz do zawartości

FAQ - Najczęściej zadawane pytania techniczne


Ejsioo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

  • 1. Jak mogę zmienić mój region w grze na polski(dla graczy z RF4 launchera)?

Prośbę o zmianę regionu należy wysłać na email admin@rf4.pl z adresu przypisanego do konta w grze.

  • 2. Jak mogę przenieść konto ze Steam na samodzielną wersję gry RF4(launcher)?

Wystarczy wysłać do nas wiadomość email na adres admin@rf4.pl , podać potrzebne informacje, a my przeniesiemy Twoje konto najszybciej jak to możliwe.

Dokładna instrukcja całego procesu jest zamieszczona w tym temacie: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/581-bezp%C5%82atny-transfer-konta-ze-steam-do-samodzielnej-polskiej-wersji-klienta-russian-fishing-4/

  • 3. Znalazłem błąd w grze, co mogę z tym zrobić?

Russian Fishing 4 to gra z wczesnym dostępem, która wciąż jest rozwijana. Jesteśmy świadomi, że w grze występują błędy i developerzy pracują nad tym, żeby z czasem było ich coraz mniej.
Błędy w grze można zgłaszać w odpowiednim do tego temacie na forum:  https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/20-zgłaszanie-błędów-w-grze/

  • 4.Jak zrobić zrzut ekranu i gdzie się znajduje?

- Zrzut ekranu najlepiej zrobić przy użyciu klawisza F12, automatycznie zapisze się w dokumentach w folderze Russian Fishing 4.

  • 5. Jak zmienić protokół sieciowy?

- Klikamy "ESC" -> "Ustawienia", wybieramy zakładkę "Sieć", w której można zmienić protokół sieciowy. Po zmianie protokołu proszę zrestartować grę.

  • 6.Jak zgłosić problem techniczny z grą?

- Zależy od rodzaju problemu jakiego doświadczasz. Możesz napisać w odpowiednim temacie na forum lub bezpośrednio na adres e-mail support@rf4.pl zgodnie z zaleceniami z poradnika : https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/

Plik diagnostyczny do steamReportErrorV10_.bat

  • 7. Co robić, jeśli nie mogę połączyć się z grą?

- Zrestartuj grę i sprawdź, czy problem nadal występuje.
- Sprawdź, czy system Windows jest aktualny za pomocą usługi Windows update. Jeśli wykonały się jakieś aktualizacje zrestartuj komputer.
- Wyłącz wszystkie serwery proxy.
- W właściwościach karty sieciowej ustaw serwer DNS na uzyskiwany automatycznie.
- Włącz uPnP w routerze oraz go zrestartuj.
- Sprawdź, czy twój operator nie prowadzi prac lub czy nie występują awarie.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami z tego poradnika: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/22-problemy-z-siecią-i-połączeniem/   

- Niestety często problemy z połączeniem są niezależne od nas, szersze wyjaśnienie znajduję się tutaj:https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/15-dlaczego-rf4-i-forum-działa-czasem-bardzo-wolno-lub-przerywa-połączenie/         

- Jeśli wyżej wymienione kroki nie pomogą proszę wysłać maila z raportem zgodnie z tym poradnikiem: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/

  • 8. Co robić, jeśli gra się nie uruchamia?

- Zrestartuj komputer i sprawdź czy problem nadal występuje.
- Sprawdź czy system Windows jest aktualny za pomocą usługi Windows update. Jeśli wykonały się jakieś aktualizacje zrestartuj komputer.
- Sprawdź czy sterowniki są aktualne, jeśli nie, zaktualizuj sterowniki i zrestartuj komputer.
- Często wystarcza reinstalacja gry.
- Zalecamy również przeczytać ten poradnik: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/23-problem-z-uruchomieniem-gry/       

-Jeśli wyżej wymienione kroki nie pomogą proszę wysłać maila z raportem zgodnie z tym poradnikiem: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/

  • 9. Co robić, jeśli gra laguje lub mam długie ekrany ładowania?

- Sprawdź, czy twój komputer spełnia minimalne wymagania sprzętowe.
- Sprawdź swoje połączenie internetowe.
- Zalecamy używania bezpośredniego połączenia kablowego, które jest dużo stabilniejsze niż wi-fi.
- Wyłącz programy w tle obciążające sieć.
- Wyłącz programy antywirusowe np. typu internet security lub dodaj folder gry do wyjątków .
- Zaktualizuj/przeinstaluj sterowniki karty sieciowej.
- Jeśli wyżej wymienione kroki nie pomogą, proszę wysłać maila z raportem zgodnie z tym poradnikiem: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/

  • 10. Co oznacza błąd ORE w grze?

Błąd ORE najczęściej jest spowodowany zbyt szybkim/wielokrotnym klikaniem podczas trwania jakiejś animacji. Poczekaj na zakończenie animacji przed ponownym kliknięciem, a błąd nie powinien się pojawiać.

  • Lubie to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ejsioo podpiął/eła i zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...