Lepin Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Witaj @kowal12345, Proponuję sprawdzić spójność plików gry w kliencie oraz test z mniejszymi koszykami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal12345 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Próbowałem zmieniać na mniejsze koszyki i zrobiłem test na spójność plików, niestety bez efektu cały czas mam ten zaczep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @kowal12345 Mógłbyś wysłać mi na pw screenshota zestawu w trochę lepszej jakości? Przetestuje u siebie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal12345 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Wysłałem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Witaj, Niestety twój adres email na forum, nie pokrywa się z kontem w grze. Także nie jestem w stanie nic sprawdzić, czy też udzielić informacji. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG0RI Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 nie pokazuje mi nicków graczy oraz rekordów i rankingów da się coś z tym zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Witaj @GREG0RI, Postępuj według instrukcji z tego poradnika: Jeśli powyższe nie rozwiąże problemu, wykonaj diagnostykę w kliencie gry, otrzymany plik wyślij na support@rf4.pl Poradnik: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG0RI Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 @Lepin wysłałem 😄 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 @GREG0RI Niestety nie otrzymaliśmy twojej wiadomości, mógłbyś wysłać ją jeszcze raz na adres support@rf4.pl Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREG0RI Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 @Lepin wysłałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Setif M5 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Mam problem z grą. Kiedy ją włączam wywala mi karte sieciową Realtek 8821CE Wireless LAN 802.11ac PCI-E NIC. Problem trwa już od miesiąca. Myślałem, że mam zepsutą kartę ale serwis nic takiego nie ustalił i przyczyną jest ta gra.. Rozwiążcie ten problem jak najszybciej bo wiem, że nie tylko ja z takim czymś się spotkałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 Witaj @Setif M5, Wykonaj diagnostykę według tego poradnika: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/ Otrzymany plik wyślij na support@rf4.pl Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekseweryn19834 Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 W dniu 24.05.2019 o 13:20, Levo napisał: Witajcie, jest to temat w którym możecie zadawać pytania i prosić o pomoc w sprawach technicznych związanych z grą. Pozdrawiamy Zespół RF4PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekseweryn19834 Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 Witam mam problem podczas wczytywania gra się zawiesza i mnie wywala wyskakuje komunikat z wykrzyknikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 @tomekseweryn19834 Sprawdź spójność plików gry. Jeśli problem dalej będzie występował, to wykonaj diagnostykę w kliencie RF4 i raport wyślij na adres support@rf4.pl lub postępować zgodnie z poniższym poradnikiem : 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hackus Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Proszę o sprecyzowanie/wyjaśnienie zapisu "Doświadczenie i postęp umiejętności są podwojone podczas bonusu Happy hour". Doświadczenie mi nabija dodatkowe 100% XP, jednak przy umiejętnościach dalej mi wskakuje po 0,1% - czyli nie jest podwojone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdzisiek W. Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Od ostatniej aktualizacji mam problem z prezentami. Został mi do wyciągnięcia 1 worek zwykły + 2 premium. Od wielu dni próbuję bezskutecznie mimo wyciągnięcia setek ryb. Przed aktualizacją wyciągnąłem 14 worków w 2 dni. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratogon Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 42 minuty temu, Hackus napisał: Proszę o sprecyzowanie/wyjaśnienie zapisu "Doświadczenie i postęp umiejętności są podwojone podczas bonusu Happy hour". Doświadczenie mi nabija dodatkowe 100% XP, jednak przy umiejętnościach dalej mi wskakuje po 0,1% - czyli nie jest podwojone. Witaj @Hackus, W przypadku zdobywania procent umiejętności, szansa na ich zdobycie jest zwiększona, jednak nie oznacza to, iż jest tam zastosowany mnożnik x2, tak jak ma to miejsce w przypadku zdobywania punktów doświadczenia. Pozdrawiam, Stratogon 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 4 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2021 Witaj @Zdzisiek W., Niestety nic nie możemy zrobić, zostały Ci tylko 3 ostatnie prezenty, jeśli masz dalej chęci zachęcamy do dalszych prób. By mieć możliwość złowienia "worków premium" konieczne jest posiadanie aktywnego konta premium. Pozdrawiam 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666Drago666 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 nie wyświetla ryb. o co kaman? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Witaj @666Drago666, W pierwszej kolejności proszę uruchomić sprawdzenie spójności plików gry w kliencie. Następnie upewnić się, że system Windows oraz sterowniki graficzne są aktualne.(czasem oprogramowanie samo nie wykrywa nowszej wersji, warto wejść na stronę nvidi lub amd(w zależności od producenta karty graficznej) i pobrać najnowszą wersję. Jeśli obecnie zainstalowana wersja na komputerze jest aktualna, instalator to wykryje. Zalecam wykonać czystą instalację. Dodatkowo reinstalacja DirectX. Ostatnim rozwiązaniem, może być usunięcie pliku RF4launcher.conf i ponowne uruchomienie launchera RF4. Jeśli powyższe nie przyniosą rezultatu, proszę uruchomić diagnostykę w launcherze i otrzymany plik wysłać na adres support@rf4.pl Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
666Drago666 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Odpaliłem sprawdzanie plików gry po czym wyskoczył komunikat że jakieś pliki są uszkodzone. Zaczęło coś pobierać (rozmiar2,23gb) i po około 10% wyłącza launchera i wszystko muszę robić od początku. Odpaliłem diagnostykę, coś tam po skanowało i wyskoczył komunikat błąd diagnostyki. Usunąłem plik RF4launcher.conf po czym odpaliłem ponownie i zaczęło znowu pobierać ale tym razem 9,5GB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisghost Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 (edytowane) . Edytowane 13 Stycznia 2021 przez krisghost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabelskoo Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 12 minut temu, krisghost napisał: Hej, postanowiłem zakupić sobie komplet elektronicznych sygnalizatorów Westhill Blink jednak po założeniu na wędki 3 sygnalizatory nie wydają żadnego dźwięku. Restart gry i sprawdzenie spójności plików nie pomogły. Gram na wersji steam nick dorngons. Westhill blink nie wydaja dzwieku. Tylko mrugaja :) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisghost Opublikowano 13 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2021 3 minuty temu, diabelskoo napisał: Westhill blink nie wydaja dzwieku. Tylko mrugaja 🙂 To mnie zaskoczyłeś teraz, a ja głupi myślałem, że to jakiś bug. No nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się