Skocz do zawartości

Pytania/Support - Problemy z grą


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z grą. Kiedy ją włączam wywala mi karte sieciową Realtek 8821CE Wireless LAN 802.11ac PCI-E NIC. 
Problem trwa już od miesiąca. Myślałem, że mam zepsutą kartę ale serwis nic takiego nie ustalił i przyczyną jest ta gra..
Rozwiążcie ten problem jak najszybciej bo wiem, że nie tylko ja z takim czymś się spotkałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o sprecyzowanie/wyjaśnienie zapisu "Doświadczenie i postęp umiejętności są podwojone podczas bonusu Happy hour".

Doświadczenie mi nabija dodatkowe 100% XP, jednak przy umiejętnościach dalej mi wskakuje po 0,1% - czyli nie jest podwojone.

rf4_4.0.15763_20210104_162746.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Hackus napisał:

Proszę o sprecyzowanie/wyjaśnienie zapisu "Doświadczenie i postęp umiejętności są podwojone podczas bonusu Happy hour".

Doświadczenie mi nabija dodatkowe 100% XP, jednak przy umiejętnościach dalej mi wskakuje po 0,1% - czyli nie jest podwojone.

Witaj @Hackus,

W przypadku zdobywania procent umiejętności, szansa na ich zdobycie jest zwiększona, jednak nie oznacza to, iż jest tam zastosowany mnożnik x2, tak jak ma to miejsce w przypadku zdobywania punktów doświadczenia.

Pozdrawiam,
Stratogon

  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj @666Drago666,

W pierwszej kolejności proszę uruchomić sprawdzenie spójności plików gry w kliencie. Następnie upewnić się, że system Windows oraz sterowniki graficzne są aktualne.(czasem oprogramowanie samo nie wykrywa nowszej wersji, warto wejść na stronę nvidi lub amd(w zależności od producenta karty graficznej) i pobrać najnowszą wersję. Jeśli obecnie zainstalowana wersja na komputerze jest aktualna, instalator to wykryje. Zalecam wykonać czystą instalację. Dodatkowo reinstalacja DirectX. Ostatnim rozwiązaniem, może być usunięcie pliku RF4launcher.conf i ponowne uruchomienie launchera RF4. Jeśli powyższe nie przyniosą rezultatu, proszę uruchomić diagnostykę w launcherze i otrzymany plik wysłać na adres support@rf4.pl

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpaliłem sprawdzanie plików gry po czym wyskoczył komunikat że jakieś pliki są uszkodzone. Zaczęło coś pobierać (rozmiar2,23gb) i po około 10% wyłącza launchera i wszystko muszę robić od początku. Odpaliłem diagnostykę, coś tam po skanowało i wyskoczył komunikat błąd diagnostyki. Usunąłem plik RF4launcher.conf po czym odpaliłem ponownie i zaczęło znowu pobierać ale tym razem 9,5GB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, krisghost napisał:

Hej, postanowiłem zakupić sobie komplet elektronicznych sygnalizatorów Westhill Blink jednak po założeniu na wędki 3 sygnalizatory nie wydają żadnego dźwięku. Restart gry i sprawdzenie spójności plików nie pomogły. Gram na wersji steam nick dorngons.

Westhill blink nie wydaja dzwieku. Tylko mrugaja :)

  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...