Lepin Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Witaj @giecek , jeśli otrzymałeś nagrodę za rekord tygodniowy, to zawsze po kliknięciu ESC i wybraniu wiadomości będzie ci się ładowało okienko czatu z Russian fishing. Co do crashy których doświadczasz, mogą mieć one wiele przyczyn. Zalecam zaktualizować sterowniki oraz system Windows, sprawdzić, czy gra zbytnio nie obciąża komputera oraz, czy jest wystarczająca ilość pamięci operacyjnej. Przeprowadzenie raportu według tego poradnika: Pozdrawiam Lepin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giecek Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) Już wcześniej pisałem, iż cały system mam na bieżąco sterownikami zajmuje się program HP support assistant i są na bieżąco. Co do aktualizacji Windowsa robię sam raz w tygodniu, a przy próbie pobrania programu sprawdzającego antywirus mi go blokuje. Nie będę ryzykował i pobierał czegoś czego nie znam, Dodam, że to okienko wiadomości jest u mnie za każdym razem jak klikam na czat pomimo kliknięcia na kopertę (oznacz wszystkie wiadomości jako przeczytane), a następnie na kosz i usuniecie. po ponownym otwarciu jest to samo to tak jak spam i denerwuje, gdyż chce napisać do kogoś a tu non stop to samo. Z innymi grami problemu nie mam tylko ta jedna mi jak to piszesz crashuje. Co do miejsca na dysku wolne jeszcze 249 GB Zużycie procesora 28% podczas grania pamięć 54% 2830,9 MB i lekko się waha podczas grania jak napisałem. Myśle że to jest dobrze wszystko. Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez giecek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShinmaLarva Opublikowano 1 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 (edytowane) Dzień Dobry! W sumie to za dobre sformułowanie powitania skoro tu piszę . Łowiąc na Belaya miałem 40 ryb w siatce , dostałem DC /Time Out (jak zwał tak zwał) po ponownym zalogowaniu idę pełen nadzieji do Caffe a nóż trafi się ryba z mojej siatki i co zero ryb w siatce. Sorry to nie problem ataków DDS czy innego badziewia ale serwery i łącza do serverów są chyba z epoki kamienia łupanego. Wczoraj 31.08.2019 po 40 minutach holu na spocie 122:27 widząc rybę przy brzegu DC - wyjaśnienie atak DDS . 🙂 To powoli zaczyna zakrawać na śmianie się nam użytkownikom w oczy. Pozdrawiam i życzę powodzenia w naprawianiu gry. Po relogu ryby znalazły sie w siatce , sytuacja lekko mówiąc bardzo irytująca. Edytowane 1 Września 2019 przez ShinmaLarva Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellABG Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 (edytowane) Nie wiem czy tylko ja mam problem, nie mogę uzupełnić jedzenia oraz napojów jak daje szybki wybór T oraz zmieniać wędek U. Edytowane 4 Września 2019 przez HellABG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr00mpy Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 @HellABG niestety tak objawia się utrata połączenia z serwerem, jedyne wyjście to reset gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellABG Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 27 minut temu, Gr00mpy napisał: @HellABG niestety tak objawia się utrata połączenia z serwerem, jedyne wyjście to reset gry. Reset robiłem 3 x nie pomogło. Chyba że chodzi Ci o reinstalacja gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gr00mpy Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Nie, nie reinstalacje. Ale jeżeli to nie pomaga to może warto spróbować, a możesz jeść i zmieniać wędki przez wejście do ekwipunku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratogon Opublikowano 4 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2019 Witaj @HellABG, proszę opisz dokładnie problem, jeżeli wyskakuje jakiś błąd wykonaj zrzut ekranu oraz zastosuj się do tego poradnik: Całość wraz z opisem problemu należy wysłać na maila support@rf4.pl Pozdrawiam 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rotasek Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 (edytowane) Nie mogę odpalić gry w kółko mam ten sam komunikat. Internet działa, a grać niedawno grałem😞 Edytowane 6 Września 2019 przez Rotasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stratogon Opublikowano 6 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2019 Witaj @Rotasek, spróbuj zastosować się do tego poradnika: Jeżeli to nie pomoże, niestety konieczna będzie reinstalacja gry. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giecek Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 (edytowane) Dziś po wykonaniu rzutu wysnuło cała linkę z kołowrotka i nie było widać ani linki ani przynęty i pojawił się napis na kołowrotku kończy się linka. Po zwinięciu niewidzialnej linki i przynęty nadal nic nie było widać. Pomogło rozmontowanie i zmontowanie sprzętu. Dodam, że metodę ''walk the dog'' wykonywał nadal w jednym tylko kierunku, choć kręciłem się z wędka dookoła z ciekawości by zobaczyć jak będą robione szarpnięcia. Pozdrawiam Edytowane 7 Września 2019 przez giecek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejsioo Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 Witaj @giecek, dziękujemy za zgłoszenie, to znany błąd, będzie w przyszłości naprawiony. Pomaga schowanie wędki do plecaka po ściągnięciu linki i wyjęcie jej ponownie albo tak jak napisałeś rozmontowanie całego zestawu. Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rotasek Opublikowano 7 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2019 18 godzin temu, Stratogon napisał: Witaj @Rotasek, spróbuj zastosować się do tego poradnika: Jeżeli to nie pomoże, niestety konieczna będzie reinstalacja gry. Pozdrawiam Przeinstalowałem i jest ok. Temat zamknięty 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perezo Opublikowano 11 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2019 (edytowane) Po restarcie sesji zniknęły mi ryby z siatki, została tylko jedna, przed restartem było ich około 40. Czas restartu sesji +- 23:35. Edit. Po kolejnym restarcie ryby wróciły na właściwe miejsce. Edytowane 11 Września 2019 przez Perezo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goldilo Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 czesc, mam problem z wlaczeniem gry kiedy odpalam lanczer i klikam przycisk graj gra odpala sie po czym jest komunikat WYJSCIE Z GRY i koniec przygody dodam jeszcze ze w godzinach popoludniowych nie bylo zadnych problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejsioo Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Witaj @Goldilo, czy problem nadal występuje? W pierwszej kolejności spróbuj uruchomić grę jako administrator. https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/23-problem-z-uruchomieniem-gry/ Pozdrawiam, Ejsioo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper2357 Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 (edytowane) co mam zrobić? mam już to przez 3 dni Edytowane 30 Września 2019 przez snajper2357 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ejsioo Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Witaj @snajper2357, widzę, że długo nie logowałeś się do gry. Być może wystąpił jakiś problem z aktualizacją lub klientem gry. W pierwszej kolejności zaleciłbym odinstalowanie gry i pobranie ponownie ze strony http://rf4.pl/download/ Gdyby to nie pomogło, proszę wykonaj raport zgodnie z tym poradnikiem: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/ i prześlij nam go na adres support@rf4.pl Nasz dział techniczny przeanalizuje raport i sprawdzi, co może być przyczyną problemu. Z poważaniem, RF4PL Ejsioo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaq Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 w ostatnich dniach mam powtarzające się problemy z grą - po złowieniu ryby jest problem z jej wyświetlaniem - ma plamy zamiast głowy itp. lub w ogóle się nie wyświetla. drugi problem to wyłączanie się gry - czarny ekran i nic nie można zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek_da_wyndkorz Opublikowano 30 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2019 Czy jest planowane dodanie opcji sprawdzenia spojnosci plikow gry, zamiast pelnej reinstalki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Witaj @zaq, zacząłbym od reinstalacji sterowników graficznych oraz gry. Jeśli problem dalej będzie występował, wykonaj proszę raport według tego poradnika. Otrzymany raport prześlij wraz z opisem problemu na mail support@rf4.pl . Pozdrawiam, Lepin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WesolyBezOly Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z "ręką" w RF4. Na innych grach nie ma żadnego problemu tego typu. Grafika utrzymuje stałą temperaturę 45 stopni (No max 47) Sterowniki aktualne. Proszę o pomoc, dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Witaj @WesolyBezOly, proszę wykonaj raport zgodnie z tym poradnikiem: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/ i prześlij nam go adresem przypisanym do konta w grze na maila support@rf4.pl . Pozdrawiam Lepin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alk13 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Jestem nowym graczem w Russian Fishing 4 i mam powtarzający się problem z grą. Gra zawiesza się po około 1 godzinie grania i nie mogę nic zrobić pomaga tylko restart komputera.System Windows 10 z wszystkimi najnowszymi aktualizacjami. Karta graficzna gtx 1060 6gb i 16 gb ramu. Próbowałem różnych ustawień graficznych od wysokich do niskich ale to nic nie pomaga po godzinie gry zawieszenie się kompa. Dodam że to jedyna gra Mmo z takim problemem na moim kompie wszystkie inne chodza bezproblemowo włącznie z konkurencją 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Witaj @Alk13, proszę wykonaj raport zgodnie z tym poradnikiem: https://rf4.pl/forum/index.php?/topic/17-jak-zgłosić-problem-w-odpowiedni-sposób-i-co-jest-potrzebne/ i prześlij nam go na maila support@rf4.pl . Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się