Skocz do zawartości

rotationq

Members
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana rotationq w dniu 14 Sierpnia 2020

Użytkownicy przyznają rotationq punkty reputacji!

Reputacja

739 Excellent

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mocny vertical przy dnie, kwadrat E7
  2. Nazwa drużyny: FEEDER TEAM 3 Kapitan: rotationq Gracz: zielak89 Gracz: radek889 Gracz: diabelskoo Gracz: Schizoll
  3. Niestety błąd nadal występuje. Chyba czas sobie odpuścić weekendowe granie na urządzeniu dodatkowym ^^ Tak czy inaczej bardzo dziękuję wszystkim zaangażowanym za próbę pomocy w rozwiązaniu problemu.
  4. Jeśli chodzi antywirusa/firewall tak jak wspominałem wszystko wyłączyłem. Tak samo tyczy się to defendera, niestety nic nie pomogło. W każdym razie dziękuję za próbę pomocy. Jeżeli ktoś miałby jeszcze jakieś sugestie to bardzo proszę o zostawienie wiadomości.
  5. Niestety mimo postępowania zgodnie ze wskazówkami z zalinkowanege przez kolegę wyżej tematu, problem nadal występuje 😞
  6. Router był restartowany niejednokrotnie, jeśli chodzi o system wszytko jest aktualne. Dzięki za odnośnik do tematu, bo pamięci DNS jeszcze nie czyściłem mam nadzieję, że to pomoże.
  7. zazwyczaj kablem, natomiast w związku z wyżej wymienionym problemem łączyłem się również przez wifi, jednak nie miało to znaczenia, gdyż błąd pojawia się w obydwu przypadkach
  8. Witam. Po zainstalowaniu gry na nowym urządzeniu wyświetla mi się następujący komunikat: Dzieje się tak mimo sprawdzenia spójności plików, reinstalacji, a nawet zmianie internetu. Próbowałem również wyłączyć zabezpieczenia typu firewall, jednak nic nie pomaga. Czy jest na to jakiś sposób?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...