Millsu Opublikowano 10 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2022 Mój debil zawodnik sam podnosi wędki podczas łowienia na spławik ,UPRZEJMIE PROSZĘ żeby coś z tym zrobić bo drażni to strasznie. Dzięki 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agata1 Opublikowano 25 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2022 Witam mam problem, wyszłam z krętego strumyku i chciałam przejść na Komarówkę, od tego momentu gra sama się wyłącza. Ktoś może pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 25 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2022 Sprawdź spójność plików gry. Jeśli problem dalej będzie występował, to wykonaj diagnostykę w kliencie RF4 i raport wyślij na adres support@rf4.pl 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidek YMG Opublikowano 25 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2022 Witam przed chwilą zakupiłem premium na 1 mies i jej nie mam. Proszę o pomoc gdyż w wiadomości na mailu jest napisane, że płatność została zakończona pomyślnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 25 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2022 zaloguj się na główną stronę: https://rf4.pl/account/ i zobacz, czy masz premium: Spoiler Jeśli tak, to prawdopodobnie trzeba przelogować się w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidek YMG Opublikowano 25 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2022 no właśnie nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidek YMG Opublikowano 25 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2022 ok działa dzieki za pomoc, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 25 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2022 (edytowane) 4 minuty temu, Dawidek YMG napisał: no właśnie nie mam prawdopodobnie trzeba chwilę poczekać... 1 minutę temu, Dawidek YMG napisał: ok działa dzieki za pomoc, pozdrawiam właśnie 😉 Edytowane 25 Grudnia 2022 przez Borewicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaflo9 Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 witam właśnie wyłowiłem 7 dni premium z worka z prezentami i tak jak było wcześniej przelogowałem sie i nie mam aktywnego premium moze mi ktos to łaskawie wyjaśnić , i czemu nie mogę pisać na czacie w grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 Musisz wejść w ekwipunek i po lewej stronie na dole masz zakładkę prezenty. Tam odnajdziesz 7 dni premium. Należy prezent premium aktywować, aby czas był doliczony. Możesz to zrobić od razu, albo aktywować w przyszłości jak uznasz, że chcesz akurat teraz wykorzystać 7 dni premium 😉 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy7676 Opublikowano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2022 8 minut temu, vaflo9 napisał: witam właśnie wyłowiłem 7 dni premium z worka z prezentami i tak jak było wcześniej przelogowałem sie i nie mam aktywnego premium moze mi ktos to łaskawie wyjaśnić , i czemu nie mogę pisać na czacie w grze Czat na komarówce jest wyłączony,a premke musisz chyba rozpakować z prezentów. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 Kliknąłem "rozmontuj" w jednym z zestawie feeder i kołowrotek zniknął z gry. Nie ma go nawet w ekwipunku. Gdzie on się podział? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2023 24 minuty temu, gandziorz napisał: Kliknąłem "rozmontuj" w jednym z zestawie feeder i kołowrotek zniknął z gry. Nie ma go nawet w ekwipunku. Gdzie on się podział? Witaj, Napisz na support@rf4.pl Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaleczka Opublikowano 7 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 Witam, mam problem z zalogowaniem sie do gry wie ktoś jak to naprawić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aci-WKS Opublikowano 7 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 Miałem identyczny komunikat godzinę temu, pomyliłem się o jedną literę 🙂 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaleczka Opublikowano 7 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 (edytowane) Sprawdzałem nie pomyliłem się Edytowane 7 Stycznia 2023 przez jaleczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 7 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2023 Serwer działa. Spróbuj zrestartować router. Jeśli to nie pomoże, to sprawdź spójność plików gry. Jeśli dalej będzie występował ten problem, to wykonaj diagnostykę i raport wyślij na adres support@rf4.pl z opisem swojego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki88 Opublikowano 8 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2023 witam mam następujący problem po dodawaniu pva do ulubionych znikają mi, nie mam ich w ekwipunku. nie wszystkie tylko co któryś raz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Witaj @luki88 , Dziękujemy za zgłoszenie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Donlirnot Opublikowano 10 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2023 Witam Po otwarciu klienta gry dostaję komunikat "Zawartość gry nie została pobrana. Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie. Powtórzyć?". Nadmienię że połączenie sieciowe jest stabilne, wyczyściłem katalog Update oraz usunąłem plik rf4launcher.conf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 Sprawdź czy antywirus, firewall nie blokuje klienta gry. Jeśli nie jest blokowany, to pozostaje reinstalacja gry. Jeśli dalej będzie występował problem, to wykonaj diagnostykę i raport wyślij na adres support@rf4.pl z opisem swojego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 11 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2023 13 godzin temu, Donlirnot napisał: Witam Po otwarciu klienta gry dostaję komunikat "Zawartość gry nie została pobrana. Sprawdź połączenie internetowe i spróbuj ponownie. Powtórzyć?". Nadmienię że połączenie sieciowe jest stabilne, wyczyściłem katalog Update oraz usunąłem plik rf4launcher.conf Witaj, Oprócz rozwiązań, które zaproponował Borewicz, możesz jeszcze: - Spróbować połączyć się używając innej sieci - zmienić DNS na "googlowe" 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 po tej zmianie w cmd wpisz ipconfig /flushdns , ipconfig /release , ipconfig /renew - Przejdź do AppData --> Local i usuń folder RF4Launcher. ( Win + R i w oknie uruchom %appdata% ) - Upewnij się, że komputer nie próbuje łączyć się przez serwer Proxy i opcja "Automatycznie wykryj ustawienia" jest zdezaktywowana (By przejść do tych ustawień możesz wpisać proxy w menu start) Po wykonaniu tych czynności uruchom klienta gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camper221076 Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 (edytowane) Witam nacisnolem na zestaw rozmontuj i nigdzie nie moge znalesc zeczy niemam ich w plecaku za pomoc dziekuje Edytowane 22 Stycznia 2023 przez camper221076 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borewicz Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Napisz maila na support@rf4.pl z opisem problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Florek WgW Opublikowano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2023 Witam. Jest możliwość przeniesienia złota z konta na które się omyłkowo się zalogowałem, na moje główne konto? Jedno konto FlorekWgW drugie Florek WgW można się machnąć 😄 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się