Skocz do zawartości

Pytania/Support - Problemy z grą


Rekomendowane odpowiedzi

@Levo Uważam, że to jest bardzo merytoryczna odpowiedź za która jestem baaardzo wdzięczny. Bardziej niż na poprzednią, zatem warto dopytywać... tego fragmentu mi brakowało w porzedniej wypowiedzi Tzw. reset spotu nie następuje po zmianie łowiska, restarcie gry, zmiany portu gry itp. Odnośnie sarkazmu, jeżeli takowy był to na pewno nie chciałem Cię w ten sposób obrazić, bo bardzo cenię Twoja pracę na rzecz RF4, zawsze na pytania odpowiadasz, niekiedy warto dokonkertyzowac pytania i odpowiedź zostanie udzielona i można na Ciebie liczyć w sprawach personalnie związanych z grą. I nie oczekuję, że wszystko powinno byc podane na tacy jeśli chodzi o RF4... tak jak w realnych rybach. Ale jeżeli padł konkretny punkt na rosyjskim strimie, dość jasny, to chciałem go po prostu doprecyzować. Jeszcze raz dzięki za odpowiedź i do zobaczenia na forum, przy okazji kolejnego pytania z kalibru tych trudniejszych. 

  • Lubie to RF4PL 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć, na początku grudnia chciałem zainstalować rf4 na polskim launcherze ale coś się nie udało i utworzył mi się taki plik. W zakładce Player.log jest jest strasznie dużo linijek i coś ze ścieżką steam/rf4 chociaż co to ma wspolnego z polskim launcherem? pozdrawiam

rf1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Godzinę temu, BumCykCyk napisał:

Czy tylko ja tak mam czu to ogólny problem, że często spada ryba mimo zaciecia kilkukrotnego ctrl+ppm. Dzsiaj na amber 2 barpie wyszly 3 pod rzad spadly i to najczesciej te najwieksze spadaja

Witaj

- Sprawdź jakie haczyki używasz,

- Długość przyponu ma znaczenie,

- Gra jest tak zaprojektowana, że jakiś % ryb spada  z haczyka 🙂 

Levo

 

  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam.

Ma ktoś pomysł na nie działające klipsy?

Na jednym zestawie działa klips a na duch nie .Prôbiwalem już wszystkiego zmieniałem mapy rozmontowalem i zamontowałem zestawy od nowa wylogowalem się i zalogowalem na nowo i nic nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam pojęcia dlaczego nie działa Tobie ustawienie klipsu.  Piszesz, że zestaw rozmontowałeś i złożyłeś go ponownie... Do ustawienia klipsu używasz klawiszy:

Ctrl + (lub) - 

Wszystko powinno działać. Sprawdziłem na wszystkich typach wędek gdzie ustawia się klips i nie napotkałem problemu. 

Możesz jeszcze sprawdzić spójność plików gry dla pewności. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Borewicz napisał:

Niestety nie mam pojęcia dlaczego nie działa Tobie ustawienie klipsu.  Piszesz, że zestaw rozmontowałeś i złożyłeś go ponownie... Do ustawienia klipsu używasz klawiszy:

Ctrl + (lub) - 

Wszystko powinno działać. Sprawdziłem na wszystkich typach wędek gdzie ustawia się klips i nie napotkałem problemu. 

Możesz jeszcze sprawdzić spójność plików gry dla pewności. 

U nas na team chat nie tylko ja mam taki problem . Nie mam już pomysłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@Lepin

Niestety nic z tego nie pomogło zrobiłem reinstalację i nadal to samo internet mam po kablu więc to tez odpada napisałem do supportu i przesłałem im plik z diagnostyką może to coś da. Dzięki za chęci pomocy 

Pozdrawiam

Edit: Kolega z supportu polecił mi zmienienie adresu DNS na googlowy : 8 . 8 . 8 .8 i 8 .8 . 4 . 4 i wszystko działa 🙂

Edytowane przez Przemolando
  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Po dłuższej nieobecności postanowiłem wrócić do gry. Niestety napotkał mnie problem.... 😪 Mianowicie,

Po uruchomieniu gry dochodzi do okna logowania i komputer się resetuje. Nie mam pojęcia o co może chodzić. Przy innych tytułach gier czy też obciążeniach typu furmarkach komputer chodzi bez zarzutu tylko rusek wywala mi kompa. 
Czy ktoś jest mi wstanie pomóc lub doradzić jak naprawić problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś napisać jaką masz specyfikację komputera?
Na początek zacząłbym od sprawdzenie (i zainstalowania) aktualizacji systemu i sterowników, szczególnie karty graficznej.
Następnie w kliencie RF4 "sprawdź spójność plików". Gdy to nie pomoże, to wykonaj "Diagnostykę" i raport wyślij na adres support@rf4.pl z krótkim opisem problemu.
Kolejną przyczyną takiego zachowania może być problem z zasilaczem, ewentualnie przegrzewający się jakiś podzespół...

  • Thanks 1
  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Добрый день. Я хотел купить золото своему другу, но случайно забыл указать "покупаю другу" и купил 10 золота себе.
Подскажите, как можно перевести теперь мои золотые на другой аккаунт? Либо вернуть деньги

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Добрый день. Я хотел купить золото своему другу, но случайно забыл указать "покупаю другу" и купил 10 золота себе.
Подскажите, как можно перевести теперь мои золотые на другой аккаунт? Либо вернуть деньги

что происходит, почему мое сообщение так сильно исковеркалось?

Hello, i was going to buy 10 gold for my friend, but I forgot to put checkbox "to friend" and bought gold for myself. 
How can I resend gold to my friend? If it is not possible, I would like to refund money

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 14.08.2022 o 21:16, Borewicz napisał:

Mógłbyś napisać jaką masz specyfikację komputera?
Na początek zacząłbym od sprawdzenie (i zainstalowania) aktualizacji systemu i sterowników, szczególnie karty graficznej.
Następnie w kliencie RF4 "sprawdź spójność plików". Gdy to nie pomoże, to wykonaj "Diagnostykę" i raport wyślij na adres support@rf4.pl z krótkim opisem problemu.
Kolejną przyczyną takiego zachowania może być problem z zasilaczem, ewentualnie przegrzewający się jakiś podzespół...

Problem rozwiązany. Problemem okazała się rozdzielczość. Korzystałem z rodzielczości 1080p gdzie telewizor zalecaną rozdzielczość okazuje jako 720p na karcie radeona nie było z tym problemu gra chodziła w 1080p aczkolwiek po przejściu na invidie nie mogę grać w 1080p jeżeli telewizor preferuje rozdzielczość 720p... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj @Томеккк,

W dniu 25.09.2022 o 14:35, Томеккк napisał:

Cześć, mam pytanie, czy jest możliwość zmiany nicku bez wydawania złotych monet? Mam nick w języku rosyjskim a w obecnej sytuacji chciałbym zmienić ten nick na kzzenn. Jeśli jest taka możliwość to będę wdzięczny.

Wyślij swoją prośbę na admin@rf4.pl , z adresu email przypisanego do konta w grze.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...