Levo Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Witajcie, jest to temat w którym możecie zgłaszać błędy w grze. Pozdrawiamy Zespół RF4PL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xandras_X Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 (edytowane) Volkhov, kawiarnia i targ - okna obu "sklepów" są puste pomimo posiadania ryb w siatce: https://i.imgur.com/W76DlNa.png https://i.imgur.com/ujS7hDj.png https://i.imgur.com/iWF6N5H.png W sklepie wędkarskim jak i w spożywczym, przemysłowym mam to samo https://i.imgur.com/RRdEm20.png Klient gry ze strony (nie Steam), wersja 4.0.12193 gracz - Xandras_X Edytowane 4 Czerwca 2019 przez Xandras_X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 Hej @Xandras_X wygląda na to że pomiędzy tobą a serwerem występują opóźnienia lub coś blokuje połączenie. Zastosuj się do tego poradnika. Spróbuj również zmienić protokół w grze pozdrawiam. Zobacz również ten temat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xandras_X Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 To niestety nie pomaga (restart modemu LAN, odnowa DNS, reset ustawień DNS). https://i.imgur.com/ttw41gS.png W przypadku klienta ze Steam nie było takich pingów (powyżej 100ms) jak i problemów z połączeniem ze sklepami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2019 @Xandras_X Używasz protokołu UDP ? Po przełączeniu na ten protokół ping spada i może problem całkowicie zniknie. Co do problemów i opóźnień w połączeniu może mieć to wiele przyczyn, dlaczego tak się dzieje możesz zobaczyć w drugim poradniku jaki wysłałem. Może być to problem tymczasowy. Jeśli to nie pomoże to postępuj według instrukcji podanych w poradniku poniżej. Raport jaki uzyskasz oraz plik output_log.txt wraz z dokładnym opisem problemu wyślij na maila support@rf4.pl. Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Witam, od momentu zainstalowania launchera PL zauważyłem kilkukrotnie tą samą sytuację przy połowach z gruntu (koszyk w pętli i na żywca) oraz spinningiem - ryba znika tuż przy wyciągnięciu z wody na brzegu, nie ma komunikatu że ryba uciekła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Levo Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 6 minut temu, Iseran napisał: Witam, od momentu zainstalowania launchera PL zauważyłem kilkukrotnie tą samą sytuację przy połowach z gruntu (koszyk w pętli i na żywca) oraz spinningiem - ryba znika tuż przy wyciągnięciu z wody na brzegu, nie ma komunikatu że ryba uciekła. Witaj, Dziekuje za zgłoszenie błędu ale to nie ma nic wspólnego z polskim klientem RF4, błąd jest zarówno na klientach w innych językach jak i na Steam. Pozdrawiam Levo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 8 minut temu, Levo napisał: Witaj, Dziekuje za zgłoszenie błędu ale to nie ma nic wspólnego z polskim klientem RF4, błąd jest zarówno na klientach w innych językach jak i na Steam. Pozdrawiam Levo ok, czyli w takim razie sprecyzuję - od dwóch dni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrRico Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Witam mam mały problem kiedy łowie tak z 30-60 minut to tak jak by mroziło grę nie mogę nic zmienić nic sprzedać a jak złowię rybę to pisze prosze czekać i tak z 15 minut to się podałem i tylko alt+f4 ... ryba trafia do siatki ..mam tak od wczoraj wieczorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Problem z tworzeniem przynęty - kawałki ryby Pasek tworzenia porusza się bardzo wolno, potem ok. 5 freezuje grę i dostałem dwa komunikaty, po każdej próbie inny: Spoiler Spoiler Spoiler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 I kolejny problem: sprzedaż ryb na targu - zmieniałem mapy i na każdym targu pokazuje że nic nie mam do sprzedania - ten błąd wystąpił bezpośrednio po poprzednim z tworzeniem kawałków ryby Spoiler Spoiler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Witaj @Iseran Spróbuj zmienić protokół sieciowy na TCP(Aby protokół się zmienił musisz zrestartować grę). Co do komunikatu ORE zwykle pojawia się on gdy próbujesz wykonać daną operację zbyt szybko(za szybko klikasz). Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 13 minut temu, Lepin napisał: Witaj @Iseran Spróbuj zmienić protokół sieciowy na TCP(Aby protokół się zmienił musisz zrestartować grę). Co do komunikatu ORE zwykle pojawia się on gdy próbujesz wykonać daną operację zbyt szybko(za szybko klikasz). Pozdrawiam Lepin Przy protokole TCP mam 400-999 pingu i lagującą rozgrywkę, a przy UDP ok.70... co do klikania to miałem jedną rybę do przetworzenia na kawałki więc nie bardzo rozumiem o co z tym chodzi ? wybrałem nóż, potem wskazałem rybę i robiłem to w takim tempie jak zawsze, a wcześniej taki problem się nie pojawiał u mnie... Ryby udało mi się sprzedać po restarcie gry i powrocie do protokołu UDP bo przy TCP miałem teraz 9999 ping Generalnie przed zmianą ze steam na launcher (04.06) nie występowały u mnie takie problemy (choć nie wiem czy to jest związane z launcherem czy wprowadzanymi zmianami w tym samym czasie) - jedyne co było irytujące to freezowanie gry na kilkanaście sekund po rozpoczęciu gry i wejściu do menu np. sklepu czy inwentarza, ale później gra działała normalnie. Aktualnie pojawiają się takie zonki, które wcześniej u mnie nie występowały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 @Iseran Problemy które opisałeś prawdopodobnie wynikają z protokołu UDP który jest protokołem "bezpołączeniowym/bezpotwierdzeniowym" i zdarza mu się "gubić" pakiety lub "zrywać" połączenie. Co prawda ping na tym protokole jest wyraźnie mniejszy. Wynika to właśnie z braku konieczności potwierdzenia dotarcia pakietu co niestety wpływa negatywnie na jakość połączenia. Protokół TCP jest protokołem "połączeniowym" przez co "domaga się potwierdzenia dotarcia pakietu" wpływa to na większy ping ale zwykle zapewnia stabilniejsze połączenie. Oczywiście jeżeli TCP ci nie działa to używaj UDP. Przyczyną tych wszystkich utrudnień mogą być obecnie awarie połączenia oraz routingu u niektórych operatorów w Polsce i krajach sąsiednich. Proszę przeczytaj również temat który wstawiam poniżej. Dziękujemy za zgłoszenie. Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 To aktualnie byłem na Krętym strumyku i taka sytuacja... nie mogę odebrać naprawionego kołowrotka i nie działają żadne budynki...oczekiwanie "kilka sekund" nic nie daje, można tylko opuścić budynek..przyznasz że aktualnie takie granie po prostu zniechęca...wcześniej nie doświadczałem takich problemów grając na TCP przez steam Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Kołowrotek do mnie wrócił po kolejnym restarcie gry...no to chyba nie tak powinno wyglądać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maateusz Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Iseran ja na początku poleciłbym Ci poczytać o protokole TCP/UDP. Sugeruje zmiane na TCP i takich przypadkow nie powienieneś miec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 @Iseran Proszę zastosuj się do wytycznych w tym poradniku. Uzyskany raport wyślij na maila support@rf4.pl Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KsiezuPL Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 (edytowane) Witam, w momencie gdy uruchamiam gre przez kliknięcie okienka "Graj" nic sie nie dzieje. Ps. z okna procesów znika proces który był odpalony przy laucherze. Może ktoś miał kiedyś podobny problem lub pomysł jak go naprawić. Liczę na pomoc Ps2. Uruchamiałem jako administrator i próbowałem różne tryby zgodności. Edytowane 6 Czerwca 2019 przez KsiezuPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Witaj @KsiezuPL Pobieranie gry przebiegło bez żadnych problemów ? Spróbuj zaaktualizować/zainstalować .NET Framework oraz Vsual C++. Usuń również foldery RF4Launcher oraz Russian Fishing 4 które znajdziesz w: C:\Users\ <nazwa użytkownika>\AppData\Local\RF4Launcher oraz C:\Users<nazwa użytkownika>\AppData\LocalLow\Russian Fishing LLC\Russian Fishing 4 Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 2 godziny temu, Maateusz napisał: Iseran ja na początku poleciłbym Ci poczytać o protokole TCP/UDP. Sugeruje zmiane na TCP i takich przypadkow nie powienieneś miec Mateusz, niestety przy protokole TCP gra jest niegrywalna dla mnie jak pisałem wcześniej mam ping w granicach 400 - 999 a dzisiaj nawet pokazało 9999 i kosmiczne lagi. Gram od wielu lat w wiele gier, korzystam ze światłowodu i z reguły w innych grach mam ping na poziomie 10-30 ms do serwerów zagranicznych. Problemy zgłaszam bo pojawiły się u mnie dwa dni temu po przejściu na polski launcher, a wcześniej korzystając ze steama ich nie miałem. Fajnie że mamy teraz serwis dedykowany naszej społeczności i taką możliwość. Powstaje tylko pytanie ile osób ma podobne problemy i korzysta z możliwości ich zgłaszania. Czy to tylko wina mojego dostawcy internetu z jakiegoś powodu ? Nie wnikam w szczegóły techniczne bo się na nich nie znam, ale skoro pojawiają się problemy których wcześniej nie doświadczałem przez pół roku to o nich informuję i chętnie pomogę w ich zdiagnozowaniu skoro producent daje narzędzia do ich zdiagnozowania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maateusz Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 17 godzin temu, Iseran napisał: Mateusz, niestety przy protokole TCP gra jest niegrywalna dla mnie jak pisałem wcześniej mam ping w granicach 400 - 999 a dzisiaj nawet pokazało 9999 i kosmiczne lagi. Gram od wielu lat w wiele gier, korzystam ze światłowodu i z reguły w innych grach mam ping na poziomie 10-30 ms do serwerów zagranicznych. Problemy zgłaszam bo pojawiły się u mnie dwa dni temu po przejściu na polski launcher, a wcześniej korzystając ze steama ich nie miałem. Fajnie że mamy teraz serwis dedykowany naszej społeczności i taką możliwość. Powstaje tylko pytanie ile osób ma podobne problemy i korzysta z możliwości ich zgłaszania. Czy to tylko wina mojego dostawcy internetu z jakiegoś powodu ? Nie wnikam w szczegóły techniczne bo się na nich nie znam, ale skoro pojawiają się problemy których wcześniej nie doświadczałem przez pół roku to o nich informuję i chętnie pomogę w ich zdiagnozowaniu skoro producent daje narzędzia do ich zdiagnozowania. To dobre z Twojej strony ze tak podchodzisz do tematu, wczoraj z tego co widzialem wiele osob mialo problemy własnie z połączeniem "Problemy z połączeniem które obecnie występują mogą być spowodowane różnego rodzaju awariami u operatorów w Polsce jak i krajach sąsiednich. Przez co wszelkiego rodzaju połączenia oraz routing mogą nie działać poprawnie " być moze ten problem sam sie rozwiążę tylko potrzeba do tego troche czasu i cierpliwości 🙂 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek_da_wyndkorz Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Problem jest z ostatnio dodanym rozdzieleniem funkcjonalności prawokliku. Jeśli mamy wędkę w łapach, zmienimy coś w opcjach i wrócimy do gry, prawy przycisk myszy działa nieprawidłowo. Po wciśnięciu go wędka zachowuje się jakbym nadusił najpierw PPM, a następnie kombinację ctrl+PPM. Jednocześnie wciśnięcie ctrl+PPM nic nie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepin Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 Witaj @Zenek_da_wyndkorz Dziękujemy za zgłoszenie. Pozdrawiam Lepin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iseran Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 (edytowane) Wczoraj grając na protokole UDP wieczorem miałem taką sytuację, że wyjąłem rybę, złapałem do siatki, pojawiło się kółko oczekiwania, kręciło, kręciło wyskoczyła informacja time out, ryby nie ma, przynęta została...po tym fakcie sprzedałem ryby z siatki i zakończyłem grę. Dziś uruchomiłem grę, zmieniłem protokół na TCP bo stwierdziłem że dość mam takich dziwnych sytuacji z UDP, zalogowałem się ponownie żeby wprowadzić zmianę protokołu i cyk...ryba z wczoraj jest w siatce oczywiście świeżość chyba 29% czyli tak jak bym ją jednak wczoraj wyjął ale nie widziałem jej w siatce i nie została sprzedana. Rybę normalnie sprzedałem. Na TCP jakby lepiej dzisiaj, bo aktualnie pokazuje pingi w zakresie 100-300 a nie 999 i nie ma lagów. Edytowane 8 Czerwca 2019 przez Iseran Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się