Skocz do zawartości

Pytania/Support - Problemy z połączeniem


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam. Po wpisaniu danych do logowania gra się wczytuje po czym wyrzuca mi grę do pulpitu i jest tak non stop. Ostatni etap jaki wylogowałem się na koncie to mapa Kuori, może tu leży problem.

Sprawdziłem spójność plików, wykonałem diagnostykę. 

Dzięki temu problemowi, wreszcie zabrałem się do formata komputera do którego szykowałem się rok, ale widzę że nadal problem nie minął. 

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Janek lowca wszystko masz dokładnie wyjaśnione w temacie danego wyzwania/konkursu.
Wyniki zostaną opublikowane, w ciągu: 7 dni, od zakończenia czasu wyzwania.
Nagrody zostaną wypłacone, w ciągu: 7 dni, od opublikowania wyników.

W pierwszej kolejności należy cierpliwie czekać na weryfikację i ogłoszenie wyników. Następnie czekasz na wypłacenie nagrody.
Gwarantuje, że wygrani i zweryfikowani otrzymają nagrodę. Troszkę cierpliwości 😉 

  • Lubie to RF4PL 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam,

po dłuższej przerwie chciałem wrócić do gry. Po zainstalowaniu aktualizacji ekran logowania zawiesza się w momencie "łączenie się z serwerem gry".

image.thumb.png.ad519a32071dadc378ef7f8b5f0c1bd0.png

Sprawdzanie plików gry - poprawne. Diagnostyka pobrana. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj @darcik,

Czy problem dalej występuje? Jeśli tak to:


Proszę wyłączyć launcher i przejść do

- C:\User\Nazwa_użytkownika\AppData\Local\
-Usuń folder:  "RF4Launcher"
-Uruchom grę/launcher ponownie i sprawdź czy problem dalej występuje.

Kolejnym krokiem, jeśli problem dalej będzie występował będzie zmiana DNS'ów na googlowe czyli:
8.8.8.8
oraz
8.8.4.4
Następnie w cmd wpisz po sobie:
ipconfig /flushd dns
ipconfig /release
ipconfig /renew


-Uruchom grę/launcher ponownie i sprawdź czy problem dalej występuje.

Odłącz od prądu i podłącz router-> modem wifi/karta lan -> komputer

Następnie sprawdź czy w "Firewallu"/programie typu Internet security czy antywirusie połączenia wychodzące klienta nie są zablokowane oraz czy w systemie nie jest uruchomiona opcja "Automatycznej konfiguracji serwera proxy". W menu start należy wpisać "Proxy" i wybrać "Ustawienia serwera proxy", w tej zakładce wszystko powinno być wyłączone. (Warto wyłączyć wszystkie programy typu IS,antywirusy,Firewalle albo dodać RF4 do wyjątków)

-Uruchom grę/launcher ponownie i sprawdź czy problem dalej występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...