Skocz do zawartości

Pytania/Support - Problemy z połączeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli ostatnia aktualka miała poprawić działanie serwera to chyba coś poszło nie tak.

Dzisiaj kilkaset srebra w plecy, bo wykupiona łódź na Archipelagu i nie da się grać. Po każdej złowionej rybie ekran z "proszę czekać" i za chwilę zerwane połączenie z serwerem.

I to wszystko w okresie świątecznym, gdzie ludzie mają więcej wolnego i chcieliby skorzystać z ofert i promocji 😕

 

  • Lubie to RF4PL 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, LordVader napisał:

Jeśli ostatnia aktualka miała poprawić działanie serwera to chyba coś poszło nie tak.

Dzisiaj kilkaset srebra w plecy, bo wykupiona łódź na Archipelagu i nie da się grać. Po każdej złowionej rybie ekran z "proszę czekać" i za chwilę zerwane połączenie z serwerem.

I to wszystko w okresie świątecznym, gdzie ludzie mają więcej wolnego i chcieliby skorzystać z ofert i promocji 😕

 

u mnie ta sama sytuacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.12.2021 o 14:27, LordVader napisał:

Jeśli ostatnia aktualka miała poprawić działanie serwera to chyba coś poszło nie tak.

Dzisiaj kilkaset srebra w plecy, bo wykupiona łódź na Archipelagu i nie da się grać. Po każdej złowionej rybie ekran z "proszę czekać" i za chwilę zerwane połączenie z serwerem.

I to wszystko w okresie świątecznym, gdzie ludzie mają więcej wolnego i chcieliby skorzystać z ofert i promocji 😕

 

Mam to samo od początku gdy dodali łowisko... odziwo jak lowie z brzegu problemu nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@tomaszek95Gra działa, wbiłem się na serwer bez problemu.
Powiedz, czy ostatnio bez problemu się logowałeś? (widzę, że miałeś problem 26 grudnia).
Sprawdź spójność plików gry i wykonaj restart routera. Proponuję również zaktualizować sterownik do karty graficznej i sprawdzić czy są aktualizację systemu - jeśli tak to zainstalować.
Jeśli dalej będzie występował ten problem, to wykonaj diagnostykę i raport wraz z krótkim opisem problemu wyślij na adres support@rf4.pl

Spoiler

984981388_sprawdzanieidiagn.thumb.png.c8c9c29e220aa7e4af51bd52e97aefe2.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to szukałbym przyczyny u Ciebie, ponieważ bardzo rzadko zdarzają się problemy z połączeniem się z serwerem gry.
Jeśli taki problem występuje, to jest sygnalizowany przez większą część graczy i deweloperzy z administracją starają się jak najszybciej go rozwiązać.
Gdy nie będziesz mógł się połączyć z serwerem gry, to wykonaj "diagnostykę" i wyślij raport mailem 😉 Być może, uzyskasz pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

@CarpBrothersaby przesłać coś, trzeba posiadać konto premium.

Spoiler

rf4_4.0.17816_20220215_002457.thumb.png.f6453250d152467756daf3fb701494be.png

Jak masz premium, to na czacie wchodzisz w wiadomości, wyszukujesz osobę do której chcesz coś wysłać,  wchodzisz w rozmowę i klikasz "+" i dodajesz przedmiot z ekwipunku.

Spoiler

rf4_4.0.17816_20220215_002534.thumb.png.25df72c1e3143b7e8de5f050f95e9a4c.png

Od razu dodam, że nie wszystko da się przesłać... Niektóre rzeczy musisz mieć kupione za złoto (np. lepsze wędki, kołowrotki), aby mieć taką możliwość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Franek_na _rybach Raczej nie w tym temacie piszesz, bo nie ma to nic wspólnego z połączeniem się z grą.
Jeśli chodzi o ceny ryb, to było to wielokrotnie poruszane na forum przez użytkowników.
Ostatnio poruszony temat z dwa tygodnie temu:

Jeśli odpowiedź jest niewystarczająca, za krótka, to możesz użyć wyszukiwania na forum i poszukać innych wypowiedzi w tym temacie 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj @Dejvid1426,

Nie otrzymaliśmy innych zgłoszeń poza Twoimi, najprawdopodobniej jest to problem "w drodze" pomiędzy tobą a serwerem, lub u dostawcy internetu. Dziś od rana występują/występowały sporadyczne utrudnienia z dostępem do sieci u polskich dostawców. Możesz spróbować wykonać kroki z tego poradnika: 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Lepin napisał:

Witaj @Dejvid1426,

Nie otrzymaliśmy innych zgłoszeń poza Twoimi, najprawdopodobniej jest to problem "w drodze" pomiędzy tobą a serwerem, lub u dostawcy internetu. Dziś od rana występują/występowały sporadyczne utrudnienia z dostępem do sieci u polskich dostawców. Możesz spróbować wykonać kroki z tego poradnika: 

Pozdrawiam

Próbowałem kroki i nic wysłałem na Suppot plik co tam pisało zeby wysłać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...